آفرین بر همت نیکوکاران رعد

آفرین بر همت نیکوکاران رعد

22 شهریور 1401

در پی فراخوان جمع­‌آوری کمک­‌های مردمی برای حل مشکل آب آشامیدنی هموطنان شهر همدان طی یک هفته مبلغ قابل توجهی از سوی نیکوکاران به حساب مجتمع رعد واریز شد.

به گزارش روابط­‌عمومی مجتمع رعد؛ پس از تماس‌­ها  و دریافت گزارش از خیریه صبح الوند همدان که یکی از مؤسسات همکار در استان‌­های کشور پهناور ایران است، کمیته امدادرسانی رعد بلافاصله تشکیل جلسه داد و بعد از شنیدن گزارش­‌های مسؤولان محلی و مقام هلال ­احمر پیرامون بحران آب آشامیدنی شهر همدان، موافقت خود را با صدور اطلاعیه جمع­‌آوری کمک مردمی اعلام کرد و به مدت یک هفته برای کمک­‌های نقدی حساب بانکی متمرکز خود را به حل مشکل آب آشامیدنی همدان اختصاص داد.

براساس این گزارش از روز شنبه 19 شهریورماه که مهلت اعلام شده به اتمام رسید، مذاکرات برای تهیه آب معدنی 1.5 لیتری که بیشتر مورد مصرف در منطقه را دارد، آغاز شد و شرکت نگین زردکوه کوهرنگ که کمترین قیمت را داده بود برای تأمین آب آشامیدنی انتخاب و تعداد 1200 شِل(پک 6تایی) خریداری و به مقصد همدان بارگیری شد.

به منظور توزیع عادلانه مرسوله اهدایی، همکاران خیریه صبح الوند همدان موظف شدند با برنامه­‌ریزی مناسب، آب معدنی‌­های اهدایی نیکوکاران را بین گروه­‌های آسیب­‌پذیر و نیازمند به ویژه افراد دارای معلولیت تقسیم نمایند.

مجتمع رعد ضمن قدردانی از همکاران و همت تک­‌تک نیکوکاران شریف که در این امر انسان ­دوستانه یاری­‌رسان هموطنان همدانی شدند، امیدوار است به زودی مشکل آب شُرب این شهر به صورت اساسی حل شود.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است