خیرآبادی: تمایلی برای همکاری با کشتی فرنگی ناشنوایان ندارم

خیرآبادی: تمایلی برای همکاری با کشتی فرنگی ناشنوایان ندارم

24 شهریور 1401

مدیر فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی ناشنوایان گفت: همکاری من با این فدراسیون تا المپیک برزیل بود و بعد از این دیگر تمایلی برای همکاری با ناشنوایان به عنوان مدیر فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی ندارم.

جمشید خیرآبادی : همکاری من با فدراسیون ناشنوایان به عنوان مدیر فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی تا پایان المپیک ۲۰۲۲ برزیل بود و از آن تاریخ تا به امروز ارتباط من با فدراسیون قطع شده و حتی تماسی با من نداشتند که ببینند برنامه‌ای برای فرنگی‌کاران ناشنوا دارم یا خیر؟

وی گفت: طبق صحبتی که در جریان بازیهای المپیک برزیل با رییس فدراسیون ناشنوایان داشتم، صحبت از اعزام تیم به مسابقات بین‌المللی روسیه بود و حتی تیشه‌گران به من اعلام کرد که مسابقات جهانی کشتی قرار است در ایران برگزار شود، از آن تاریخ تا به امروز از وضعیت کشتی فرنگی ناشنوایان اطلاعی ندارم و کسی از فدراسیون ارتباطی با من نداشته تا ببینم چه برنامه‌ای برای این تیم دارند.

خیرآبادی تصریح کرد: البته سرم به حدی شلوغ است که فکر نمی‌کنم دیگر تمایلی برای ادامه همکاری با فرنگی‌کاران ناشنوا داشته باشم، در المپیک هر کاری که برای موفقیت کشتی‌گیران لازم بود، انجام دادم تا این تیم در جایگاه قهرمانی قرار بگیرد و برای پیشرفت کشتی‌گیران تلاش زیادی انجام دادم.

مدیر فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی ناشنوایان افزود: با توجه به این که ارتباط کاری من با ناشنوایان به اتمام رسیده، دیگر فرصتی برای ادامه همکاری با فرنگی کاران ناشنوا ندارم و دوست دارم دنبال کارهای شخصی خود بروم.

وی در پایان پیرامون این پرسش که آیا اطلاعی از وضعیت فرنگی‌کاران ناشنوا دارید یا خیر؟ اظهار کرد: متاسفانه تیمی که در المپیک قهرمان شد، هیچ خبری از این تیم نیست و اطلاعی از وضعیت تمرینات آنها ندارم.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است