حریفان را برای مسابقات فوتسال ناشنوایان جهان نمی شناسیم

حریفان را برای مسابقات فوتسال ناشنوایان جهان نمی شناسیم

24 شهریور 1401

علی رعدی در حاشیه برپایی اردوی آماده سازی تیم ملی فوتسال ناشنوایان زیر ۲۱ سال ایران  گفت: برای نخستین بار است که مسابقات فوتسال ناشنوایان زیر ۲۱ سال در سطح جهان برگزار می‌شود و به همین علت هیچ تیمی از یکدیگر شناخت کافی و حتی نسبی ندارد.

وی افزود: البته تیم فوتسال ناشنوایان زیر ۲۱ سال ایران هم برای نخستین بار تشکیل شده و بازیکنان این رده درهیچ لیگی حتی استانی هم بازی نکردند.

تلاش ایران برای قهرمانی جهان

سرمربی تیم ملی فوتسال زیر ۲۱ سال ناشنوایان ایران ادامه داد، با وجود عدم شناخت از حریفان، برای تیم ملی طوری برنامه ریزی و شرایط آماده سازی شده که مقابل هر تیم قدرتمندی توان مقابله وپیروز شدن را داشته باشد.

رعدی اضافه کرد: قطعاً بازیکنان تیم ملی توانایی بالایی برای نشان دادن قابلیت‌های خودشان در مسابقات جهانی را دارند، ما برای قهرمانی خواهیم جنگید و محکوم به تلاش زیاد و رسیدن به هدف مهم خودمان که رسیدن به سکوی مسابقات باشد، هستیم.

شروع کارتیم ملی با ۶۶ بازیکن

وی به فرایند شکل گیری تیم ملی فوتسال زیر ۲۱ ناشنوایان ایران اشاره کرد و ادامه داد: در ابتدا با فراخوانی که در سطح کشور برای علاقمندان به این رشته ورزشی داده شده درنهایت پس از مراحل مختلف درنهایت ۶۶ بازیکن به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

رعدی گفت: در حال حاضر در اردوی تیم ملی در شهرستان آمل تعداد ۱۶ بازیکن منتخب حضور دارند و مطابق برنامه‌های کادر فنی تیم ملی روند آماده سازی خود را برگزار می‌کنند.

وی اضافه کرد، مسابقات فوتسال ناشنوایان کشور را تا پیش از شروع مسابقات جهانی درپیش داریم و اگر درجریان این مسابقات بازیکن مستعدی که از نظر سنی و کیفی شرایط ملی‌پوش شدن را داشته باشد حتماً به تیم ملی دعوت خواهد شد.

۴ جلسه اردوی آماده سازی تا پیش از اعزام به مسابقات جهانی

سرمربی تیم ملی فوتسال ناشنوایان زیر ۲۱ سال ایران از برپایی چهار جلسه اردوی آماده سازی برای تیم ملی تا پیش از اعزام به مسابقات جهانی در کشور مالزی خبر داد و گفت: حداقل دو جلسه از چهار جلسه اردوی تیم ملی در مازندران خواهد بود.

رعدی اضافه کرد، به علت تشابه آب و هوایی مازندران با کشور مالزی برپایی اردوی آمل و نیز دو مرحله دیگر اردو تا پیش از اعزام به مسابقات، هماهنگ شدن بازیکنان به شرایط محیطی و تطبیق دادن با مسابقات است.

اردوی آمل ایده ال و نتیجه بخش بود

وی در خصوص برگزاری اردوی آماده سازی تیم ملی در آمل نیز گفت: اردوی یک هفته‌ای آمل شرایط بسیار خوبی برای بازیکنان تیم ملی بوده که هم از نظر شرایط آب و هوایی و فشار لازم که به آنها وارد می‌شد، انجام شد.

سرمربی تیم ملی فوتسال ناشنوایان ایران ادامه داد: بعد از چند جلسه تمرین با کیفیت، ترجیح دادیم بازیکنان را در جریان مسابقه هم قرار دهیم و به همین منظور دو بازی دوستانه با تیم بزرگسالان وامید شهرستان آمل انجام دادیم که جدای از نتیجه بازی، به اهدافی که مورد نظر کادرفنی بوده رسیدیم.

نخستین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتسال ناشنوایان برای حضوری پرقدرت در مسابقات فوتسال قهرمانی زیر ۲۱ سال ناشنوایان جهان، به مدت یک هفته در آمل برگزار شد. نخستین دوره مسابقات فوتسال زیر ۲۱ سال ناشنوایان قهرمانی جهان ۲۰۲۲ روزهای ۱۴ تا ۲۵ آذرماه امسال در مالزی برگزار می‌شود.

 

منبع : مهر

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است