آخرین وضعیت ملی پوشان دوومیدانی پیش از رقابت‌های مراکش

آخرین وضعیت ملی پوشان دوومیدانی پیش از رقابت‌های مراکش

23 شهریور 1401

تیم ملی پارادوومیدانی کشورمان 18 شهریور ماه به منظور شرکت در رقابت های جایزه بزرگ مراکش راهی این کشور شدند. ملی پوشان ایران از روز 19تا 23  شهریور ماه تمرینات و کلاس بندی های خود را پشت سر گذاشتند و از فردا قرار است با حریفان خود به رقابت بپردازند. در این رقابت‌ها کشورهای قابل توجهی مانند برزیل، لیتوانی،کلمبیا، مراکش و چند کشور‌ مطرح دیگر حضور دارند و به دلیل نبودن تورنمنت بین المللی تا پایان سال 2022 اغلب کشور های نام دار برای رقابت پا به این مسابقات گذاشته اند.

 وضعیت ملی پوشان پیش از شروع این رقابت ها بسیار خوب است و تمرینات را به مدت 3 روز به خوبی دنبال کرده اند و آماده رقابت با حریفان خود هستند. این مسابقات از 24 تا 26  شهریورماه برگزار خواهد شد و ارتقا رنکینگ برای ملی پوشان در این رقابت ها بسیار حائز اهمیت است چرا این مسابقات پس از گذشت حدود 1 یک سال از پارالمپیک توکیو برگزار می شود و اولین میدان رسمی و بین المللی دو و میدانی کاران محسوب می شود. ملی پوشان در حاضر شرایط بسیار خوبی دارند و برای کسب مدال خوش رنگ طلا رقابت خواهند کرد.

ایران در این رقابت ها  11 ورزشکار در بخش جانبازان و معلولین و 8 ورزشکار در بخش کم بینا و نابینا حضور دارد. حامد امیری، سعید افروز، امان‌اله پاپی، محمدحسین مهدیون، علی‌اصغر جوانمردی، حسن دهقانی، فاطمه منوچهری، الناز دارابیان، هاشمیه متقیان، آتنا محمدی‌ها 11 ورزشکاری هستند که در بخش جانبازان و معلولین به مسابقات جایزه بزرگ مراکش اعزام شده اند.

هاجر صفرزاده، حکیمه گودرزی، امیر خسروانی، امید ظریف، مهدی اولاد، سامان پاکباز، علی پیروج و مهرداد مرادی 8 ورزشکار نابینا و کم‌بینا اعزامی به مسابقات جایزه بزرگ مراکش هستند.

 

منبع : فارس

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است