لغو سفر دوچرخه‌سواران معلول به فرانسه

لغو سفر دوچرخه‌سواران معلول به فرانسه

16 مهر 1401

سفر دو نماینده پارادوچرخه سوار ایران به مسابقات قهرمانی جهان فرانسه به دلیل عدم صدور مجوز از سوی شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان لغو شد.

مهدی محمدی  اظهار کرد: مسابقات قهرمانی جهان پارادوچرخه سواری در ماده پیست ۲۸ مهر در فرانسه برگزار می شود که قرار بود من به همراه بهروز فرزاد ۲۰ مهر راهی این مسابقات شویم که از سوی شورای برون مرزی وزارت ورزش مجوز شرکت در مسابقات داده نشد.

وی گفت: در این مسابقات چون کلاس بندی بین المللی نیز انجام می‌شد، قرار بود بهروز فرزاد با هزینه ی شخصی خود در این تورنمنت شرکت کند که متاسفانه شرایط اعزام فراهم نشد.

دارنده مدال طلا قهرمانی آسیا ۲۰۲۲ هندوستان اضافه کرد: البته هدف گذاری اصلی من بازی‌های پارآسیایی هانگژو چین است و تمرکز اصلی خود را معطوف این بازی‌ها کرده ام تا بهترین مدال را کسب کنم.

وی درباره نحوه تمرینات خود برای آماده سازی جهت شرکت در هانگژو چین، اظهار کرد: چون در سیاست کمیته ملی پارالمپیک جزو شانس کسب مدال طلا بازی‌های پاراآسیایی محسوب می شوم، در حال حاضر که مسابقه ای پیش رو نیست، تمرکز اصلی خود را روی کار بدنسازی قرار دادم تا کم کم خود را برای این بازی‌ها آماده کنم.

وی با انتقاد از اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان، تصریح کرد: با وجود این که چند سال است برای این استان در ماده پیست و جاده مدال کسب می‌کنم اما هیچ وقت تحت حمایت نبودم و همیشه مورد کم لطفی مسئولین استان زنجان قرار گرفتم. در زنجان چون پیست مناسب وجود ندارد، مجبورم تمرینات خود را در جاده پیگیری کنم که متاسفانه خطرات جانی زیادی برای من وجود دارد، برای پیشگیری از این خطرات چند بار از اداره کل ورزش و جوانان استان درخواست کردم که من را اسکورت کنند که متاسفانه با بی توجهی نسبت به این مساله، ارزشی برای مدال آور خود قائل نشدند.

محمدی در پایان گفت: با وجود این که تنها مدال آور استان در رشته دوچرخه سواری هستم، اما هیچ وقت تحت حمایت آنها نبودم و تنها زمان کسب مدال، مسئولین با گرفتن عکس یادگاری سراغی از من می گیرند.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است