خسروی وفا: فدراسیون ها حمایتشان را از کمیته ملی المپیک دریغ نکنند

خسروی وفا: فدراسیون ها حمایتشان را از کمیته ملی المپیک دریغ نکنند

21 مهر 1401

رییس کمیته ملی المپیک گفت: جامعه ورزش ،جامعه سالم و جز مظلوم ترین ها است و باید تلاش کنیم که با اتحاد و همبستگی ورزش کشور را به هدف نهایی و مقصد اصلی سوق دهیم.

محمود خسروی وفا رییس کمیته ملی المپیک در جلسه مشترک روسای فدراسیون های ورزشی ضمن تبریک هفته وحدت خاطر نشان ساخت: امروز اولین جلسه بعد از برگزاری مجمع کمیته ملی المپیک است و تیم جدید و جوان کمیته ملی المپیک آغاز بکار کرد و یقینا در این مسیر به کمک وحمایت تمامی فدراسیون ها نیازمند هستیم.

وی حمایت فدراسیون ها را بسیار تاثیر گذار دانست و افزود: اگر فدراسیون ها خوب کار نکنند، مطمئنا کمیته ملی المپیک هم در مسیر موفق قرار نخواهد گرفت و با کمک شما فدراسیون ها ، می توان نتایج بهتری کسب کرد.

وی با اشاره به ۵هزار شهید ورزشکار در کشور ابراز داشت: همه ی این شهیدان به فرمان رهبر لبیک گفتند و از جانشان گذشتند و در حال حاضر وظیفه ی همه ی ما است تا با کمک یکدیگر و با اتحاد بتوانیم کشور را به مسیر سربلندی وموفقیت هدایت کنیم.

رییس کمیته ملی المپیک در خصوص شرایط کنونی کشور در مواجه با فتنه های دشمنان گفت: جامعه ورزش ،جامعه سالمی است و همواره ورزشکاران تلاش کردند با کسب افتخار افرینی در میادین مختلف پرچم کشورمان را به اهتزاز در بیاورند.

خسروی وفا با اشاره به ۲۴مهر ماه روز ملی پارالمپیک تصریح کرد: بزرگترین رویداد ورزشی جهان با حضور ۷۰ هزار معلول همانند سالهای گذشته در روز ملی پارالمپیک برگزار می شود.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است