ویزای تیم والیبال نشسته برای جهانی بوسنی هنوز صادر نشده است

ویزای تیم والیبال نشسته برای جهانی بوسنی هنوز صادر نشده است

30 مهر 1401

دبیر فدراسیون جانبازان و معلولان گفت: هر چند هنوز ویزای تیم ملی والیبال نشسته زنان و مردان برای شرکت در مسابقات جهانی بوسنی صادر نشده، اما از طریق وزارت ورزش و امور خارجه پیگیر این مساله هستیم تا شرایط اعزام آنها را فراهم کنیم.

مسعود حمیدی ، درباره آخرین وضعیت تیم ملی والیبال نشسته زنان و مردان برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان بوسنی، اظهار کرد: از طریق وزارت ورزش و وزارت امور خارجه همچنان پیگیر این مساله هستیم تا شرایط اعزام تیم ملی والیبال نشسته را از داخل و یا خارج کشور فراهم کنیم، هر چند تا به امروز هنوز ویزا صادر نشده است.

وی در خصوص زمان اعزام تیم والیبال نشسته به مسابقات قهرمانی جهان بوسنی، گفت: این تیم ۱۰ آبان راهی بوسنی می‌شود که البته هنوز زمان کافی برای دریافت ویزا داریم.

دبیر فدراسیون جانبازان و معلولان همچنین از اعزام ۴ دوومیدانی‌کار کم توان ذهنی به مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه خبر داد و اظهار کرد: فاطمه منوچهری، حسین دهقانی، منوچهر حبیبی و میلاد رمضانی ۴ ورزشکار اعزامی به قهرمانی آسیا و اقیانوسیه هستند که آبان ماه در استرالیا برگزار می‌شود.

حمیدی همچنین درباره وضعیت روح الله رستمی وزنه‌بردار دسته ۸۰ کیلوگرم برای حضور در اردوهای تیم ملی، گفت: وی به دلیل مصدومیتی که داشت کمتر در اردوها حضور پیدا می‌کرد، در حال حاضر نیز روند درمان خود را طی می‌کند و آسیب‌دیدگی وی تا حدودی بهتر شده و رو به بهبود است.

وی در پایان در خصوص وضعیت ساره جوانمردی و این که آیا برای حضور در بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین از مربی خارجی بهره مند می‌شود و به ترکیب تیم ملی اضافه خواهد شد یا خیر؟ خاطرنشان کرد: وی فعلا تمرینات خود را برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان امارات در آزادی پیگیری می‌کند. بعد از بازگشت از این رقابتها و برای آماده‌سازی جهت شرکت در بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین، طی نشستی که با او و کادر فنی خواهیم داشت وضعیتش مورد بررسی قرار می‌گیرد که آیا از مربی دیگری بهره‌مند شود و یا این که با کادر فنی جدید کارش را تا بازیهای پاراآسیایی ادامه دهد.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است