حضور ۷ شانس طلا پارادوومیدانی در اردوهای آمادگی پاراآسیایی

حضور ۷ شانس طلا پارادوومیدانی در اردوهای آمادگی پاراآسیایی

15 آبان 1401

سرمربی تیم ملی پارادوومیدانی از حضور ۷ ورزشکار شانس طلا بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین در اردوهای آمادگی خبر داد و گفت: دوومیدانی کاران اعزامی به بازی‌های پاراآسیایی اردیبهشت سال آینده بعد از شرکت در انتخابی تیم ملی معرفی خواهند شد.

بهمن رضایی اظهار کرد: در حال حاضر حامد امیری، امان الله پاپی، سعید افروز، هرمز سیدی، هاشمیه متقیان، الناز داربیان و آتنا محمدی دوومیدانی شانس طلا بازی‌های پاراآسیایی هانگژو هستند که اردو مردان در اهواز و زنان در امجدیه در حال برگزاری است و تا اسفندماه ادامه خواهد داشت.

وی گفت: این دوومیدانی کاران زیر نظر کمیته ملی پارالمپیک و با مربیان تخصصی تمرینات خود را پیگیری می کنند تا اردیبهشت سال آینده که نفرات جدیدی بعد از برگزاری آخرین مرحله مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی به آنها اضافه خواهند شد.

رضایی در ارزیابی از وضعیت رکورد دوومیدانی کاران حاضر در اردوی آمادگی گفت: چون در فصل بدنسازی قرار داریم، تمرینات بیشتر قدرتی است و امکان انجام رکوردگیری وجود ندارد، از فروردین سال آینده که شکل تمرینات تغییر پیدا می کند و ورزشکاران وارد فاز سرعت می شوند، برای ارزیابی از وضعیت آمادگی بدنی و فنی دوومیدانی کاران رکوردگیری انجام خواهد شد.

سرمربی تیم ملی پارادوومیدانی با بیان این که به دنبال افزایش تعداد مدال های خود در پاراآسیایی چین هستیم، گفت: با شرایط خوبی که مدال آوران دارند، امید به افزایش تعداد مدال های خود در این دوره از بازی‌ها نسبت به دوره قبل هستیم، در حال حاضر حامد امیری که خود من مربی تخصصی او هستم در ۳ رشته دیسک، وزنه‌ و نیزه شانس کسب ۳ مدال طلا دارد.

وی در پایان با اشاره به حمایت خوب کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون جانبازان و معلولین از دوومیدانی کاران شانس کسب طلا بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین، افزود: این دوره حمایت ها قابل توجه و راضی کننده است و مشکلی وجود ندارد.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است