برگزاری دورهمی کارآموزان مجتمع رعد همزمان با روز جهانی افراد دارای معلولیت

برگزاری دورهمی کارآموزان مجتمع رعد همزمان با روز جهانی افراد دارای معلولیت

12 آذر 1401

همزمان با روز جهانی افراد دارای معلولیت دورهمی صمیمانه‌‌‌ای با حضور کارآموزان واحد آموزش، آنت میناسیان مدیرعامل، رضا سخن‌سنج مدیر روابطعمومی و کارکنان مجتمع رعد؛ بهار ابوترابیان، مدیرعامل خیریه بچه‌های سیب سرخ؛ رزیتا کیانیان کارشناس سلامت شهرداری منطقه 2 برگزار شد.

به گزارش روابطعمومی مجتمع رعد؛ با فرار رسیدن روز جهانی افراد دارای معلولیت برنامه دورهمی توان‌یابان رعد با سخنان آنت میناسیان مدیرعامل خیریه رعد، قرائت پیام دبیر کل سازمان ملل به مناسبت روز جهانی افراد دارای معلولیت؛ تقدیر از تلاش و پشتکار کارآموزان واحد آموزش برگزار شد.

در ابتدای این آنت میناسیان مدیرعامل مجتمع رعد با تقدیر از تلاش کارآموزان در رعد گفت: «از دوستان رعد به نیابت روز جهانی افراد دارای معلولیت گرد هم آمدند بسیار تشکر می‌کنم. خیلی قائل به تبریک برای این روز نیستم، اما فرصتی هست که به بهبود کیفیت زندگی افراد دارای معلولیت فکر کنیم.»

در ادامه محمدرضا دشتی از فعالان حقوق افراد دارای معلولیت؛ پیام آنتونیو گوترش دبیر کل سازمان ملل متحد به مناسبت روز جهانی افراد دارای معلولیت را قرائت کرد.

دبیر کل سازمان ملل متحد با تأکید بر نقش نوآوری در ایجاد جهانی پذیرا، بدون تبعیض و منصفانه برای افراد دارای معلولیت در پیام خود گفته است: «ما به راه‌حل‌های تحول‌آفرینی نیاز داریم تا اهداف توسعه پایدار را نجات دهیم و هیچ‌کس را فراموش نکنیم. این امر مستلزم همکاری بیشتر بخش دولتی و خصوصی برای توسعه استراتژی‌هایی برای افراد دارای معلولیت، با و توسط آنان است. سنگ بنای این همکاری باید مشارکت فعال و بدون تبعیض افراد دارای معلولیت و دخیل کردن کامل آنان در کلیه فرایندهای تصمیم‌گیری باشد. نوآوری و فناوری می‌توانند ابزارهای قدرتمندی برای مشارکت فراگیر باشند.»

سپس از توان‌یابان حاضر پس از انجام بازی‌های فکری با میوه، شیرینی و چای پذیرایی به عمل آمد و هدایایی به‌رسم یادبود از سوی مجتمع رعد، خیریه سیب سرخ و ناحیه 7 شهرداری منطقه 2 به‌ منظور ارج نهادن به همت و تلاش توان‌یابان با همکاری استودیو ژئوم اهدا شد.

همچنین با حضور کارشناسان اداره سلامت ناحیه 7 شهرداری منطقه 2 از حاضران در برنامه تست سلامت دریافت و توصیه‌هایی برای بهبود کیفیت سلامتی به ایشان ارائه شد.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است