ایران از معدود کشورهاییست که در ورزش معلولان سرمایه‌گذاری کرده است

ایران از معدود کشورهاییست که در ورزش معلولان سرمایه‌گذاری کرده است

12 آذر 1401

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: جمهوری اسلامی ایران از معدود کشورهایی است که در حوزه ورزش معلولان سرمایه‌گذاری کرده و در تجلیل از ورزشکاران، المپیکی ها و پارالمپیکی ها را مساوی دیده است.

سیدمحمد پولادگر شامگاه ۱۲ آذرماه در مراسم تجلیل از قهرمانان پارالمپیک استان کرمان با گرامیداشت روز جهانی معلولان اظهار کرد: قهرمانان ورزشی کشور در رشته‌های مختلف شایسته تقدیر هستند و جمهوری اسلامی ایران از معدود کشورهایی است که در حوزه ورزش معلولان سرمایه‌گذاری کرده و در تجلیل از ورزشکاران، المپیکی ها و پارالمپیکی ها را مساوی دیده است.

وی افزود: خانم‌ها در ایران علی‌رغم آنچه دشمنان می‌گویند، برای حضور در عرصه ورزش هیچ مشکلی ندارند و زهرا نعمتی به‌عنوان پرافتخارترین پارالمپیکی کشور مصداق بارز آن است.

پولادگر تصریح کرد: خانم‌ها در کشور با امید و با نشاط در فعالیت‌های اجتماعی حضور دارند و جمهوری اسلامی به نقش‌آفرینی زنان در کشور اهمیت داده است.

معاون وزیر ورزش و جوانان در ادامه با بیان اینکه در حوزه ورزش هیچ پنهان کاری نداریم، گفت: موفقیت‌ها قابل کتمان نیست و دنیا نظاره‌گر آن است.

وی افزود: در دولت آقای رئیسی تاکنون ۱۹ موفقیت در ورزش قهرمانی داشتیم که از این تعداد ۹ مورد آن در حوزه ورزش زنان بوده است.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است