بانوان وزنه‌بردار برای اولین بار به پاراآسیایی اعزام می‌شوند؟

بانوان وزنه‌بردار برای اولین بار به پاراآسیایی اعزام می‌شوند؟

21 آذر 1401

نایب رییس بانوان فدراسیون جانبازان و معلولین گفت: بانوان وزنه‌بردار در صورتی می‌توانند به بازیهای پاراآسیایی اعزام شوند که حد نصاب ورودی را کسب کنند.

مژگان نصیری درباره وضعیت تیم وزنه برداری بانوان برای شرکت در بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین، اظهار کرد: وزنه برداری بانوان معلول ۴ سال است که راه‌اندازی شده و امسال توانستیم برای اولین بار ۳ نفر را به مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه کره جنوبی اعزام کنیم، البته برای این که تعداد نفرات اعزامی بانوان وزنه بردار را افزایش دهیم، دو مرحله اردو استعدادیابی در نظر گرفته بودیم که اولین مرحله برگزار شد و دومین مرحله اواخر آذرماه برگزار می‌شود، نفرات برتر این دو مرحله استعدادیابی سپس در قهرمانی کشور که بهمن ماه زیر نظر نماینده کمیته بین‌المللی پارالمپیک برگزار خواهد شد، شرکت خواهند کرد.

وی گفت: کسانی که بتوانند در قهرمانی کشور رکورد ورودی را کسب کنند به تیم ملی پاراوزنه‌برداری بانوان دعوت می‌شوند که در صورت موافقت کمیته ملی پارالمپیک به بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین اعزام خواهند شد.

نایب رییس بانوان فدراسیون جانبازان و معلولین در پاسخ به این پرسش که آیا در حال حاضر تیم ملی پاراوزنه برداری بانوان داریم یا خیر؟ افزود: فعلا تیم ملی بانوان نداریم، بعد از قهرمانی کشور اگر از نظر رکوردی حد نصاب لازم را کسب کنند، تیم ملی را تشکیل خواهیم داد.

وی در پایان در خصوص برگزاری دوره‌های دانش افزایی برای مربیان بانوان پاراوزنه بردار با حضور مدرسین خارجی قبل از برگزاری مسابقات قهرمانی کشور، اظهار کرد: مدرسین خارجی پیش‌بینی شده اند اما هنوز زمان حضور آنها در ایران مشخص نیست.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است