۱.۷ میلیون معلول در کشور تحت پوشش بهزیستی هستند

۱.۷ میلیون معلول در کشور تحت پوشش بهزیستی هستند

17 آذر 1401

علیمحمد قادری،  در حاشیه مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره تئاتر منطقه ای معلولان کویر در یزد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سازمان بهزیستی با گستره ای از خدمات و فعالیت ها بیش از ۵۰ خدمت متنوع به جامعه هدف خود ارائه می دهد.

وی با بیان اینکه یکی از رسالت های سازمان بهزیستی، شناسایی استعدادهای افراد دارای معلولیت در بخش های مختلف است، عنوان کرد: تلاش ما شناسایی این استعدادها و به منصه ظهور رساندن آنهاست و جشنواره تئاتر معلولان نیز در راستای اجرای همین رسالت برنامه ریزی و اجرا شده است.

رئیس سازمان بهزیستی ادامه داد: موضوع توجه به کیفیت اماکن و مجموعه های پژوهشی و آموزشی و دانشگاهی کمک می کند تا بتوانیم از ظرفیت معلولان به درستی استفاده کنیم.

قادری از راه اندازی مجموعه ای به اسم هنر درمانی در سازمان بهزیستی کشور خبر داد و گفت: این مجموعه تلاش می کند برای اوقات فراغت معلولان برنامه ریزی کند و دفتری نیز در سازمان بهزیستی وجود دارد که این امر را تولی گری می کند.

وی با بیان اینکه جامعه هدف بهزیستی در بخش های مختلف اکنون بالغ بر ۷ میلیون نفر هستند، اظهار داشت: یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر از این تعداد دارای معلولیت های مختلف هستند.

 

منبع : مهر

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است