کار برای معلولان پاداش الهی دارد/ به خاطر غفور کارگری انصراف دادم

کار برای معلولان پاداش الهی دارد/ به خاطر غفور کارگری انصراف دادم

22 آذر 1401

پولادگر در حاشیه مجمع انتخاباتی کمیته ملی پارالمپیک در مورد انصراف خود از رای گیری برای ریاست این کمیته گفت: شرط من بود اگر غفور کارگری نیایید کاندیدا بمانم، ایشان این دوره توانستند شرایط را مهیا کنند و در انتخابات شرکت داشته باشند به همین دلیل انصراف دادم.

وی که به عنوان نایب رئیس کمیته ملی پارالمپیک انتخاب شد در مورد حضور همزمان در وزارت ورزش و کمیته پارالمپیک گفت: ذات نایب رئیسی این است که در غیاب رییس فعالیت داشته باشد، امیدوارم بتوانم از عهده آن بر بیایم، کار در حوزه پارالمپیک سخت است ورزشکاران معلول با وجود ویژگی خاص جسمی دارای روح بزرگ هستند، کار برای آنها پاداش الهی است.

پولادگر در پاسخ به پرسش در مورد شرایط انتخاباتی فدراسیون ها و اینکه تعداد زیادی از آنها بلاتکلیف هستند، مطرح شد، گفت: حتما تا پایان سال تمام فدراسیون ها را به شرایط انتخابات می رسند را برگزار می کنیم ضمن اینکه برنامه این است فدراسیون هایی که دوره آنها در ماه های پایانی سال تمام می شود وارد دوره سرپرستی نشوند.

وی در واکنش به پرسش دیگر در رابطه با مشکلات ایجاد شده در مجمع سوارکاری و اسکواش تاکید کرد: مشکلات انتخابات اصلا شبیه به هم نیست هر کدام ماجرای خودش را دارد، در مورد اسکواش کاملا مهیای برگزاری انتخابات بودیم، در محل مجمع نتیجه تایید صلاحیت ها را اعلام کردند و اعضا خواستار لغو شدند. تا دو هفته دیگر حتما مجمع را برگزار می کنیم.

وی در مورد سوارکاری هم گفت: در مورد سوارکاری دوستان اجازه ندادند روال عادی را طی کنیم، شما اتفاق را می بینید در حالیکه همه معلول هستند و اگر پیگیری کنید به نتیجه ای غیر از این می رسید، اگر آن انتخابات خرداد ماه را برگزار نمی کردند الان انتخابات درست برگزار شده بود و همه چیز به سامان بود.

وی در مورد سرپرستی وزنه برداری گفت: به زودی هیات رئیسه زمان نام نویسی و انتخابات را مشخص می کند.

 

منبع : مهر

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است