بازگشت ساره جوانمردی به اروی تیم ملی در هاله ای از ابهام

بازگشت ساره جوانمردی به اروی تیم ملی در هاله ای از ابهام

29 آذر 1401

در حالی که پیش از این اعلام شده بود که مشکلی برای بازگشت ساره جوانمردی به اردوی تیم ملی پاراتیراندازی و حضورش در بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین وجود ندارد، به نظر میرسد حضور او در اردوی تیم ملی همچنان در هاله ای از ایهام است.

 در تاریخ هشتم آذرماه ایسنا در گزارشی به این موضوع اشاره کرد که ساره جوانمردی مدال‌آور طلایی تیراندازی پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو با از دست دادن مسابقات قهرمانی جهان امارات که در آن سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس توزیع می‌شد، به نظر می‌رسد که به دلیل برخی مسائل شخصی بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین را نیز از دست بدهد.

محمد شروین اسبقیان رییس فدراسیون جانبازان و معلولین در واکنس به این گزارش اعلام کرد مشکلی برای حضور ساره جوانمردی در بازیهای پاراآسیایی وجود ندارد. او در این باره گفته بود: "جوانمردی با کسب 3 مدال طلای پارالمپیک و افتخارات زیادی که در بازیهای پاراآسیایی و جهانی دارد، یکی از پرافتخارترین تیراندازان کشور است و جای هیچ گونه نگرانی برای بازگشت او به تیم ملی و حضور در بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین و پارالمپیک 2024 پاریس وجود ندارد."

این درحالی است که این قهرمان پارالمپیکی با وجود این که چندین بار از سوی مربی تیم ملی به اردو دعوت شده است، اما همچنان در اردو حضور ندارد.

اسبقیان  در این باره می‌گوید: "قرار است به زودی جلسه‌ای بین نایب رییس بانوان فدراسیون و رییس انجمن پاراتیراندازی برگزار شود تا ببینیم آیا جوانمردی قصد ادامه فعالیت در این رشته را دارد یا خیر؟ البته تا جایی که می‌دانم در این زمینه او با پارالمپیک صحبت کرده است، هرچند اطلاع دقیقی در خصوص موضوع صحبت های این تیرانداز با پارالمپیک ندارم."

وی همچنین بر این مساله تاکید دارد که تمام تلاش فدراسیون پرورش جانشین‌های شایسته به جای قهرمانان است تا در آینده با مشکل خاصی مواجه نشوند.

 با توجه به جمیع اتفاقات و اظهارنظرها به نظر میرسد همچنان حضور این ورزشکار پرافتخار در رویدادهای آتی پاراآسیایی و پارالمپیک در هاله ای از ابهام قرار دارد و باید دید که ایا ساره جوانمردی میتواند به اردو تیم ملی اضافه شود یا خیر؟.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است