ایزدیار: تلاشم رکوردشکنی در پاراآسیایی هانگژو است

ایزدیار: تلاشم رکوردشکنی در پاراآسیایی هانگژو است

4 دی 1401

قهرمان بازیهای پاراآسیایی جاکارتا گفت: سعی دارم در بازیهای پاراآسیایی هانگژو در ۱۰۰ متر قورباغه، کرال پشت و ۲۰۰ متر مختلط انفرادی رکورد ملی را ارتقاء ببخشم و عملکرد بهتری نسبت به جاکارتا داشته باشم.

شاهین ایزدیار، در پاسخ به این پرسش که آیا تا پایان سال اعزام برون مرزی در رشته پاراشنا پیش‌بینی شده است یا خیر؟ اظهار کرد: به جز شرکت در اردوهای تیم ملی فعلا برنامه ای برای اعزام به مسابقات برون مرزی نداریم، البته برای حفظ آمادگی خود و ارتقای رکوردم در مسابقات داخلی شناگران غیرمعلول شرکت کردم و موفق شدم در ۱۰۰ متر قورباغه و ۲۰۰ متر مختلط انفرادی رکوردهای قابل قبولی را به ثبت برسانم و نسبت به بازیهای کشورهای اسلامی و جام جهانی ۲۰۲۱ ایتالیا، افزایش رکورد داشته باشم.

وی گفت: از سال ۲۰۱۶ تاکنون موفق به ثبت رکورد جدیدی نشده بودم، ثبت رکورد جدید در مسابقات شنای افراد غیر معلول این امیدواری را در من ایجاد کرد که با انگیزه بیشتری خود را برای بازیهای پاراآسیایی هانگژو آماده کنم تا عملکرد بهتری در این بازیها از نظر کسب تعداد مدال و رکورد نسبت به جاکارتا داشته باشم.

ایزدیار پیرامون این پرسش که در جاکارتا موفق به کسب ۶ مدال طلا و یک نقره شدید، آیا تصور می‌کنید همین تعداد مدال را در هانگژو نیز تکرار کنید، خاطرنشان کرد: شاید این اتفاق برای هیچ شناگر دیگری تکرار نشود، خیلی سخت است که در هانگژو نیز عملکردی همچون جاکارتا داشته باشم، اما تلاشم بر این است که در بازیهای پاراآسیایی در صدمتر قورباغه، کرال پشت و ۲۰۰ متر مختلط انفرادی رکورد ملی را ارتقاء ببخشم و به نتایج قابل قبولی دست پیدا کنم.

وی در ارزیابی از امکانات اردوهای آماده‌سازی بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین، گفت: ماهی یک اردوی ۱۰ تا ۱۲ روزه داریم که با حمایت خوب فدراسیون جانبازان و معلولین شرایط راضی کننده است و مشکل خاصی وجود ندارد، به اعتقاد من اردوهای آماده‌سازی بازیهای پاراآسیایی نسبت به دوره‌های قبل خیلی بهتر شده و توجه ویژه‌ای به ورزشکاران صورت می‌گیرد.

قهرمان بازیهای پاراآسیایی جاکارتا در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا از حقوق اردونشینی نیز برخوردار هستید یا خیر؟ افزود: چون شانس کسب طلای بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین هستم، از سوی کمیته ملی پارالمپیک ماهی ۹ میلیون تومان حقوق اردونشینی دریافت می‌کنم که راضی کننده است.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است