چرا اردوی تیم ملی والیبال نشسته مردان برگزار نمی‌شود!

چرا اردوی تیم ملی والیبال نشسته مردان برگزار نمی‌شود!

7 دی 1401

رییس انجمن والیبال نشسته گفت: هفته آینده طی نشستی که با فدراسیون جانبازان و معلولین داریم تکلیف این تیم از نظر زمان برگزاری اردوی تیم ملی و کادرفنی مشخص خواهد شد.

علی کشفیا ، درباره علت تاخیر در زمان برگزاری اردوی تیم ملی والیبال نشسته مردان بعد از مسابقات قهرمانی جهان بوسنی، اظهار کرد: شنبه هفته آینده طی نشستی که در فدراسیون جانبازان و معلولین خواهیم داشت، وضعیت تیم والیبال نشسته مردان از نظر زمان برگزاری اردوها و کادر فنی مشخص خواهد شد، البته بعد از مسابقات قهرمانی جهان به دلیل حضور بازیکنان در اردوهای فشرده و خستگی آن‌ها از نظر روحی و روانی سعی کردیم برای ریکاوری بهتر، زمان برگزاری اردوها را با تاخیر برگزار کنیم تا بازیکنان با آمادگی بهتری در اردوها حضور پیدا کنند.

وی گفت: البته بعد از مسابقات قهرمانی جهان لیگ والیبال نشسته را به صورت فشرده برگزار کردیم که تمام بازیکنان با شرکت در لیگ در کوران مسابقات قرار داشتند، بنابراین ضرورتی وجود نداشت که همزمان با لیگ، اردوها را نیز برگزار می‌کردیم، بازیکنان تیم ملی نیاز به استراحت داشتند تا بدون استرس و تحمل فشار زیاد در اردوهای آماده سازی که برای مسابقات قهرمانی‌ آسیا قزاقستان و سپس بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین پیش‌بینی کردیم، حضور پیدا کنند.

رییس انجمن والیبال نشسته تصریح کرد: هیچ تاخیری در برگزاری اردوهای تیم ملی نداشتیم و طبق برنامه کارها را پیش می‌بریم تا بتوانیم از قهرمانی خود در رویدادهای آینده دوباره دفاع کنیم.

کشفیا در پایان گفت: با اتمام دور رفت مسابقات لیگ والیبال نشسته مردان، بلافاصله دور برگشت را آغاز خواهیم کرد تا از درون مسابقات لیگ استعدادهای جدیدی را شناسایی و به تیم ملی تزریق کنیم.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است