آغاز رقابت‌های فوتبال 7 نفره قهرمانی کشور در کرمانشاه

آغاز رقابت‌های فوتبال 7 نفره قهرمانی کشور در کرمانشاه

21 دی 1401

رقابت‌های فوتبال هفت نفره قهرمانی کشور با حضور 9 تیم در کرمانشاه آغاز شد.

عزت الله پرنیان رئیس هیات جانبازان و معلولین استان کرمانشاه در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به توقف چهارساله برگزاری رقابت‌های فوتبال هفت نفره قهرمانی کشور، اظهار کرد: این رقابت‌ها پس از چندسال توقف، از امروز(21 دی) با حضور 9 تیم در کرمانشاه از سر گرفته شد.

وی  تصریح کرد: کرمانشاه، بوشهر، خراسان رضوی، خوزستان، مازندران، خراسان شمالی، کرمان، قم و زنجان استانهایی هستند که در این رقابت‌ها حضور دارند.

رئیس هیات جانبازان و معلولین استان کرمانشاه با بیان اینکه این رقابت‌ها به مدت چهار روز در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی آزادی برگزار می‌شود، افزود: روز 25 دی  رقابت فینال بین دو تیم راه یافته به این مرحله برگزار می‌شود.

وی در ادامه گفت: در تلاشیم تا با این میزبانی زمینه‌ای فراهم کنیم تا خانواده هایی که دارای فرزندان معلول هستند با این رشته بیشتر آشنا شوند و فرزندان خود را ترغیب کنند تا به سمت ورزش بیایند.

پرنیان از دیگر اهداف این میزبانی را ارتقاء فوتبال هفت نفره استان و ایجاد انگیزه برای علاقمندان به این رشته عنوان کرد و گفت: خوشبختانه کرمانشاه همواره یکی از قطب‌های فوتبال هفت نفره در کشور بوده، بگونه‌ای که امسال شش ملی پوش در تیم ملی داشتیم.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است