آغاز اردوی تیم‌ملی جودو کم‌بینایان در اهواز از ۳۰ دی

آغاز اردوی تیم‌ملی جودو کم‌بینایان در اهواز از ۳۰ دی

27 دی 1401

اردوی تیم‌ملی جودو کم‌بینایان و نابینایان به میزبانی استان خوزستان در اهواز برگزار می‌شود.

وحید انصاری رئیس هیات ورزش‌های کم‌بینایان و نابینایان خوزستان  اظهار کرد: این اردو برای اولین بار در اهواز برگزار و با حضور ۲۰ ورزشکار از ۳۰ دی تا ۷ بهمن‌ماه برپا خواهد بود.

وی ادامه داد: علی نوایی از آذربایجان شرقی، سید میثم بنی‌طبا از اصفهان، وحید نوری، مهدی برچلو و سید مصطفی حسینی هر سه از تهران، وحید جدی، سعید کوهکن و رضا و موسی غلامی همگی از خراسان رضوی، سیدامید جعفری، جمال محسنی، علی نبگان، پیمان طاهری و فرید عساکره همگی از خوزستان، علی نیکان و محمدرضا مختاری هر دو از فارس و محمدرضا خیرالله‌زاده از مازندران در این اردو حاضر خواهند بود.

رئیس هیات ورزش‌های کم بینایان و نابینایان خوزستان گفت: همچنین محمدرضا حاجی‌یوسف زاده به عنوان سرمربی و محمد مهرافشار از خوزستان، فرهاد معابی از تهران و حمزه ندری از لرستان به عنوان مربی در این اردو شرکت می‌کنند.

وی با بیان این‌که در تلاش هستیم این اردو در بهترین شرایط ممکن برگزار شود تا جودوکاران در شرایط خوبی خود را برای بازی‌های آسیایی و پارالمپیک پیش رو آماده کنند، عنوان کرد: هیات نابینایان و کم بینایان خوزستان پیش از این نیز میزبان اردوی تیم‌ملی شطرنج و دو و میدانی بود و خوشبختانه رضایت فدراسیون از نحوه برگزاری این اردوها در اهواز باعث شد بار دیگر به ما اعتماد کنند و این بار میزبان اردوی تیم‌ملی جودو در اهواز باشیم.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است