تجمع تعدادی از مادران درباره مبلغ سرویس مدارس استثنایی/دستور شهرداری برای پرداخت

تجمع تعدادی از مادران درباره مبلغ سرویس مدارس استثنایی/دستور شهرداری برای پرداخت

25 بهمن 1401

مادر یکی از دانش آموزان استثنایی به خبرنگار ایرنا گفت: شهرداری تأمین کننده کمک هزینه سرویس مدارس استثنایی است اما هزینه های بالایی از ما دریافت می شود و پیمانکار اعلام می کند که شهرداری تهران حق خود را پرداخت نمی کند.
به گفته او، هزینه سرویس های مدارس بسیار بالا و برای خانواده ها سنگین است.

سایر مادران هم ضمن تایید سخنان این شهروند، خواستار رسیدگی و رفع مشکل پیش آمده شدند.
علیرضا نادعلی سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در صحن شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به حضور این افراد مقابل ساختمان شورای شهر، گفت: والدین دانش آموزان استثنایی برای سرویس مدارس فرزندان خود مشکلاتی دارند و در نامه‌ای اعلام کردند که شهردار تهران تقبل کردند که سرویس رایگان باشد.
وی از ۲ معاون شهردار تهران که در صحن شورا حاضر بودند خواست تا فردی را برای پیگیری این موضوع تعیین و در جمع مادران حاضر شوند.

محسن بیات مشاور حقوقی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در این خصوص به خبرنگار ایرنا، گفت: شورای شهر یک ردیف بودجه برای کمک هزینه به سرویس های دانش آموزان استثنایی تصویب کرده اند.
وی افزود: این موضوع در سال ۸۷ و در کمیسیون امور زیربنایی دولت تصویب شد و مدارس باید قرارداد خود را با شرکتهای مورد تایید تاکسیرانی منعقد کنند.

وی تأکید کرد: شهرداری، زمانی می تواند پول پرداخت کند که قراردادی بین مدارس و شرکت منعقد شده باشد.

بیات ادامه داد: شرکت ها به دلیل یکی از بندها، امضا نکردند و بدهی تجمیع شده است اما اکنون قرارداد اصلاح و به محض امضای آموزش و پرورش با شرکت ها، مبلغ از سوی شهرداری‌ پرداخت می شود.

وی تاکید کرد:شرکت ها هنوز با مدارس قرارداد را امضا نکرده اند و نمی‌توانیم خارج از قرارداد یا بدون آن، مبلغی پرداخت کنیم.

نامه فوری معاون شهردار تهران برای پرداخت هزینه سرویس دانش‌آموزان استثنایی

در پی تجمع شماری از مادران دارای دانش آموز استثنایی در خصوص وضعیت سرویس مدارس، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در نامه‌ای فوری به مدیرعامل سازمان تاکسیرانی بر پرداخت هفت میلیارد تومان برای سرویس دانش‌آموزان استثنایی تأکید کرد.
به دنبال اعتراض خانواده‌های دارای فرزندان معلول در خصوص فعالیت نکردن شرکت‌های سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان استثنایی و تذکرات امروز اعضای شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و سی‌امین جلسه شورا، جلال بهرامی این نامه‌ را در خصوص پرداخت مبلغی به شرکت‌ها با هدف رفع این مشکل به مدیرعامل سازمان تاکسیرانی ارسال کرد.

در متن نامه بهرامی آمده است:

«مدیرعامل سازمان تاکسیرانی؛ با مسئولیت اینجانب نسبت به پرداخت هفت میلیارد تومان به صورت علی‌الحساب جهت سرویس کودکان استثنائی اقدام فرمائید.»

 

منبع : ایرنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است