کاظمی‌پور: هیچ استعدادی را در ورزش جانبازان و معلولین نادیده نخواهیم گرفت

کاظمی‌پور: هیچ استعدادی را در ورزش جانبازان و معلولین نادیده نخواهیم گرفت

25 بهمن 1401

 مراسم اختتامیه چهارمین دوره رقابت‌های وزنه‌برداری بانوان جانباز و معلول قهرمانی کشور (جام فجر) امروز، با حضور مریم کاظمی‌پور معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان و نایب رئیس بانوان کمیته ملی پارالمپیک، رقیه الله‌کرمی عضو هیئت اجرایی کمیته ملی پارالمپیک، عزام الزعبی نماینده کمیته بین‌المللی پارالمپیک، سیدمحمد شروین اسبقیان رئیس، مسعود حمیدی دبیر و مژگان نصیری نایب رئیس بانوان فدراسیون جانبازان و معلولان و حسین توکلی سرمربی تیم ملی پاراوزنه‌برداری مردان برگزار شد.

چهارمین دوره مسابقات وزنه‌برداری بانوان جانباز و معلول با معرفی تیم‌های برتر به پایان رسید. در پایان این رقابت‌ها تیم کرمانشاه با ۴۶ امتیاز قهرمان شد و اصفهان با ۴۵ امتیاز و تهران الف ۳۹ امتیاز به ترتیب در جایگاه دوم و سوم ایستادند.

مریم کاظمی‌پور در مراسم اختتامیه این پیکارها از برگزاری این رویداد و تلاش فدراسیون برای اجرای برنامه‌های توسعه‌ای در حوزه ورزش بانوان، به ویژه در این رشته قدردانی کرد و گفت: به عوامل اجرایی، کادر فنی، سرپرستان و رئیس فدراسیون عرض خداقوت و خسته نباشید دارم که این رویداد را در شرایط فنی مطلوب برگزار کردند.

معاون وزیر ورزش و جوانان همچنین حضور عزام الزوعبی، نماینده IPC و ناظر مسابقات را حاکی از اهمیت این رویداد در کشورمان دانست.

وی در ادامه با ابراز خوشحالی از اینکه اولین حضورش به عنوان نایب رئیس بانوان کمیته ملی پارالمپیک در جمع بانوان وزنه‌بردار است، بیان کرد: این حضور را به فال نیک می‌گیرم و امیدوارم در ادامه مسیر و برنامه‌های تحولی که با کمک اعضا هیئت اجرایی در بخش بانوان برنامه‌ریزی و تدوین شده بتوانیم آغازی برای کسب موفقیت در تمامی رشته‌ها از جمله وزنه‌برداری باشد.

عضو هیئت اجرایی کمیته ملی پارالمپیک همچنین با گرامی‌داشت یاد و خاطره مرحوم سیامند رحمان قهرمان پارالمپیک، خاطر نشان کرد: این ورزشکار برجسته کشورمان با هربار پیروزی، لبخند و شادی را به مردم عزیزمان هدیه می‌کرد و باور دارم در جایگاه ابدی‌اش، روحشان قرین آرامش است.

کاظمی با اشاره به حضور ۵۰ بانوی وزنه‌برداری در مسابقات قهرمانی کشور، گفتک جذب حداکثری علاقمندان به این رشته می‌تواند آینده این رشته در حوزه قهرمانی به ویژه برای شرکت در بازی‌های پاراآسیایی و کسب جواز حضور در پارالمپیک پاریس را تضمین کند.

وی ادامه داد: در نظر داریم در تمامی رشته‌های ورزشی که ظرفیت لازم را داریم، هیچ استعدادی را نادیده نگیریم. انتظار داریم برادران بزرگواری که یک روز در کسوت ورزشکار و امروز در کسوت مدیر یا مربی در عرصه ورزش قهرمانی انجام وظیفه می کنند دانش فنی خود را به مربیان و داوران و کادر فنی بانوان انتقال دهند.

معاون وزیر ورزش و جوانان در بخش دیگری از سخنانش به قول وزیر ورزش مبنی برای استقلال ورزش بانوان اشاره کرد و گفت: امیدوارم با دستیابی به بالاترین دانش فنی در بخش‌های مختلف ورزشی بتوانیم در ورزش بانوان به خودکفایی برسیم.

در پایان این مراسم سیدمحمدشروین اسبقیان تندیس یادبود این مسابقات را به الله‌کرمی و کاظمی‌پور اهدا کرد.

 

منبع : ایرنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است