علی‌اشکانی: فرنگی‌کاران بعد از المپیک برزیل از تمرین دور بودند

علی‌اشکانی: فرنگی‌کاران بعد از المپیک برزیل از تمرین دور بودند

4 اسفند 1401

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ناشنوایان گفت: هر چند فرصت کمی برای آماده سازی فرنگی‌کاران جهت شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا قرقیزستان داریم، اما تلاش بر این است که از عنوان قهرمانی خود دفاع کنیم.

علی اشکانی  با اشاره به اعزام فرنگی کاران ناشنوا در ۱۰ وزن به مسابقات قهرمانی آسیا قرقیزستان در ۱۴ اسفند، اظهار کرد: هر چند برگزاری این رقابتها از سوی کنفدراسیون آسیا به تیم‌های شرکت کننده دیر اعلام شد و زمان کافی برای آماده‌سازی فرنگی کاران برای شرکت در قهرمانی آسیا نداشتیم، اما پس از برگزاری جلسه با رییس انجمن و رییس فدراسیون ناشنوایان تصمیم بر این شد در ۸ وزنی که در المپیک ناشنوایان شرکت کرده بودیم به جز ۲ نفر در بقیه اوزان از کشتی‌گیران جوان استفاده کنیم تا عملکرد آنها را در این تورنمنت مورد ارزیابی قرار دهیم.

وی گفت: هر چند اکثر کشتی‌گیران تجربه حضور در مسابقات برون مرزی را ندارند اما با انگیزه و پشتکار بالایی که دارند تلاش بر این است که از نظر فنی و بدنی کشتی‌گیران را به آمادگی مطلوبی برسانیم و شرایط را طوری مدیریت کنیم که دوباره روی سکوی قهرمانی قرار بگیریم.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در ارزیابی از عملکرد فرنگی‌کاران در اولین اردوی آمادگی، افزود: فرنگی‌کاران بعد از المپیک برزیل مدت زیادی از تمرینات دور بودند، اما در اولین اردوی آماده‌سازی با تمرینات فشرده‌ای که طراحی کرده بودیم، روند کار راضی کننده بود و فرنگی‌کاران در اجرای فن عملکرد موفقی داشتند.

اشکانی در پایان خاطرنشان کرد: برای آماده‌سازی کشتی‌گیران تا زمان اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا قرقیزستان ۳ مرحله اردو پیش‌بینی شده که سعی داریم با انجام یکسری تمرینات ذهنی در دو اردوی دیگر کشتی‌گیران را از نظر آمادگی بدنی و فنی به شرایطی برسانیم که بهترین عملکرد را در قرقیزستان داشته باشند و رقابت خوبی را به نمایش بگذارند.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است