وزاتخانه‌ها انجمن‌های جانبازان و معلولان را راه‌اندازی کنند

وزاتخانه‌ها انجمن‌های جانبازان و معلولان را راه‌اندازی کنند

16 اسفند 1401

 سید محمد شروین اسبقیان در مجمع انتخاباتی هیات ورزش‌های جانبازان و معلولین چهارمحال و بختیاری در سالن المپیک اداره کل ورزش و جوانان اُستان افزود: این مصوبه‌ تاکنون به بیش از ۱۶ دستگاه اجرایی و وزارتخانه‌ها ابلاغ شده است و بر اساس آن وزاتخانه‌ها مکلف شده‌اند انجمن‌های جانبازان و معلولین را در داخل وزارتخانه‌های خود راه‌اندازی کنند.

وی ادامه داد: براساس همین مصوبه همه دستگاه‌های دولتی مکلفند که ساعاتی از باشگاه‌ها و ورزشگاه‌های خود را به صورت رایگان در اختیار هیأت‌های جانبازان و معلولین قرار دهند.

رییس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین تصریح کرد:بر اساس مصوبه یاد شده بنیاد شهید، سازمان امور ایثارگران و سازمان بهزیستی مکلف هستند که ایاب ذهاب ورزشکاران جانباز و معلول را تأمین کنند.

اسبقیان یادآور شد: چهارمحال و بختیاری با توجه به اقلیم آب و هوایی و ارتفاع بالایی که از سطح دریا دارد در رشته‌هایی مانند دو و میدانی پتانسیل‌های زیادی برای ورزش‌های جانبازان و معلولین دارد که باید از آن استفاده شود.

وی تاکید کرد: برگزاری اردوهای کشوری در این استان به پیشبرد و توسعه هیات ورزش‌های جانبازان و معلولین چهارمحال و بختیاری کمک می‌کند و موجب ایجاد انگیزه برای جوانان و نوجوانان شده و زمینه برای حضور مربیان کشوری را در پی خواهد داشت.

اسبقیان اظهار داشت: در سال پیش رو توجه ویژه به ورزش بانوان از اولویت‌های اصلی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین خواهد بود.

 در ادامه این جلسه انتخابات هیات ورزش‌های جانبازان و معلولین چهارمحال و بختیاری انجام شد و سبزعلی رضایی و سید عزیزالله هاشمی ۲ نامزد این انتخابات بودند که سبزعلی هاشمی با کسب ۲۴ رای از مجموع ۲۸ رای ماخوذه برای چهار سال آینده به عنوان رییس این هیات انتخاب شد.

حیدر قربانپور ریاست هیات‌ جانبازان‌ و معلولان استان را در چهار سال گذشته به عهده داشت.

 

منبع : ایرنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است