پاداش دختران مدال آور ناشنوا از سوی وزارت ورزش واریز شد

پاداش دختران مدال آور ناشنوا از سوی وزارت ورزش واریز شد

9 فروردین 1402

رئیس فدراسیون ناشنوایان از واریز پاداش بانوان مدال آور در مسابقات جهانی و المپیک از سوی وزارت ورزش و جوانان خبر داد.

مهران تیشه گران : پاداش بانوان مدال آور مسابقات جهانی و المپیک - که سال گذشته طی مراسمی با حضور رییس جمهور به صورت حواله به آنها داده شده بود و قرار بود قبل از پایان سال داده شود که متاسفانه به دلیل کمبود منابع مالی عملیاتی نشد - به حساب فدراسیون واریز و بعد از تعطیلات به مدال آوران داده خواهد شد.

وی با اشاره به عملکرد خوب فدراسیون طی ۴ سال گذشته، گفت: در ۴ سال گذشته با وجود تمام مشکلات و فراز و نشیب های زیادی که در برگزاری اردوها، اعزام تیم‌ها به مسابقات برون مرزی و ... داشتیم، توانستیم برنامه های خود را بدون هیچ وقفه و به درستی اجرا کنیم‌ و شرایط راضی کننده بود. امسال نیز با وجود ترافیک کاری سعی داریم در اجرای تقویم ورزشی شرایط را به گونه ای رقم بزنیم که دغدعه های مالی مانع برای اجرای برنامه‌ها نباشد.

رییس فدراسیون ناشنوایان همچنین از میزبانی ایران برای برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا دوومیدانی و مسابقات جهانی جودو و اعزام تیم کشتی آزاد و فرنگی به مسابقات جهانی قرقیزستان خبر داد و افزود: بعد از برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه فوتسال در دو بخش زنان و مردان، تیم کشتی شهریور در تمام رده های سنی به مسابقات جهانی قرقیزستان اعزام می شود و سپس آبان ماه میزبان برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا دوومیدانی و همچنین میزبان برگزاری مسابقات جهانی جودو در بهمن ماه خواهیم بود.

وی در پایان تصریح کرد: با وجود این که در سال گذشته هزینه های فدراسیون ۳ برابر اعتبارات پیش بینی شده بود، توانستیم با حمایت وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک برنامه ها را به موقع اجرا کنیم‌ و کار عقب افتاده نداشتیم، امیدوارم امسال نیز در برنامه های پیش بینی شده روند موفق و رو به رشدی داشته باشیم.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است