تأکید عضو شورای شهر بر افزایش ون‌های ویژه معلولین و جانبازان در پایتخت

تأکید عضو شورای شهر بر افزایش ون‌های ویژه معلولین و جانبازان در پایتخت

15 فروردین 1402

یک عضو شورای اسلامی شهر تهران بر لزوم افزایش ون‌های ویژه معلولین و جانبازان در شهر تهران تاکید کرد.

حبیب کاشانی در یکصد و سی و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تذکری، گفت: بی تردید باید فرمایشات مقام معظم رهبری به عملیات اجرایی تبدیل شود و مردم مهار تورم را سر سفره‌های خود مشاهده کنند و این توانایی تغییر در مسئولین ما وجود دارد.

وی ادامه داد: سامانه‌ای برای معلولین و جانبازان در شهر تهران وجود دارد که حدود ۵۰۰۰ نفر با ثبت نام در سامانه از خدماتی که داده می‌شود بهره‌مند می‌شوند. این افراد به دلیل معلولیت و عدم تمکن مالی امکان تردد در سطح شهر تهران را ندارند.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: در همین راستا شهرداری تهران ۲۰ ون را برای تردد این افراد تهیه کرده بود که سه ون یعنی حدود ۱۵ درصد از این ون‌ها منتقل شدند. یکی از آنها به سازمان بازرسی شرکت واحد و ۲ ون دیگر در موسسه‌ای در زعفرانیه مورد استفاده قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در شرایطی که این افراد مشکلات بسیاری دارند سه ون کم شده که درخواست می‌کنم این مشکل به عنوان مطالبه این عزیزان حل و فصل شود.

کاشانی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با تاکید بر لزوم فعالیت بانک‌ها در راستای اجرای مسئولیت اجتماعی‌شان به ویژه در حوزه حمایت از ورزش گفت: امیدواریم سایر بانک‌ها همچون بانک شهر با حمایت از حوزه ورزش در راستای تحقق مسئولیت اجتماعی خود گام موثری را بردارند.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است