بهترین های فوتسال ناشنوایان دنیا در سیستان و بلوچستان به رقابت خواهند پرداخت

بهترین های فوتسال ناشنوایان دنیا در سیستان و بلوچستان به رقابت خواهند پرداخت

28 فروردین 1402

جلسه هماهنگی و برنامه ریزی، برگزاری مسابقات بین‌المللی فوتسال ناشنوایان تحت عنوان جام صلح و دوستی با حضور رضا شریفی معاون سیاسی اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان، ادهم کرد مدیرکل ورزش و جوانان استان و هیات همراه، مجتبی شجاعی ریاست هیات ناشنوایان استان، در محل استانداری برگزار شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان، در این جلسه اظهار کرد: در این مسابقات بهترین های فوتسال ناشنوایان جهان در قالب ۱۵۰ ورزشکار و داور از کشورهای روسیه، بلاروس، عربستان و ایران از تاریخ ۲۷ خرداد ماه ۱۴۰۲ در زاهدان به مصاف هم خواهند رفت.

ادهم کرد، در ادامه عنوان کرد: برگزاری چنین رقابت‌هایی جهت معرفی استان سیستان و بلوچستان بسیار مهم است و نیاز به حمایت همه دستگاه ها و حضور اسپانسر دارد و می طلبد تا جلسه ای با حضور استاندار جهت همکاری بیشتر دستگاه ها تشکیل شود.

در ادامه معاون سیاسی اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان، ضمن حمایت از برگزاری این رقابتها بیان کرد: برگزاری این میزبانی ها کمک بسزایی در جهت معرفی استان و همچنین نشان دادن امنیت در استان دارد.

رضا شریفی با اشاره به اینکه استان در چندین رشته ورزشی شاخص است افزود: باید برنامه ریزی صورت بگیرد تا در سال جاری در رشته هایی که استان حرفی برای گفتن دارد میزبانی بین المللی و کشوری گرفته شود تا بتوانیم شاخص های استان را به خوبی به همگان معرفی کنیم.

وی همچنین خاطرنشان کرد: باید به ورزش همگانی هم توجه ویژه ای داشت و همه دستگاه ها جهت ایجاد شور و نشاط در جامعه پای کار بیایند تا بتوانیم جامعه ای ساد و سالم داشته باشیم.

برگزاری اولین دوره مسابقات فوتسال ناشنوایان در سطح بین‌المللی در استان مرزی سیستان و بلوچستان فرصتی طلایی برای معرفی فرهنگ غنی و دیده شدن استعدادهای ناب سرزمین نخل و آفتاب به جهانیان خواهد بود. که باید همه دستگاه های اجرایی استان نقش آفرینی کنند.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است