قزاقستان، حریف تدارکاتی تیم ملی والیبال نشسته در تهران

قزاقستان، حریف تدارکاتی تیم ملی والیبال نشسته در تهران

2 اردیبهشت 1402

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته مردان از برگزاری اردوی تمرینی مشترک با تیم قزاقستان خبر داد و گفت: این تیم ۱۵ اردیبهشت به ایران می‌آید و ضمن برگزاری اردوی تمرینی چند بازی تدارکاتی با ملی‌پوشان والیبال نشسته ایران خواهد داشت.

هادی رضایی: تیم ملی والیبال نشسته قزاقستان ۱۵ اردیبهشت به ایران می‌آید و به مدت ۱۰ روز اردو خواهند داشت. ملی پوشان قزاقستان ضمن برپایی اردوی تمرینی چند دیدار تدارکاتی نیز با تیم ملی والیبال نشسته کشورمان برگزار خواهند کرد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا حضور تیم ملی والیبال نشسته قزاقستان در ایران هزینه‌ای برای فدراسیون جانبازان و معلولین خواهد داشت یا خیر؟ افزود: همه هزینه‌های این سفر بر عهده قزاق‌ها است و کشورمان هیچ هزینه‌ای برای برپایی این اردوی تمرینی و تدارکاتی پرداخت نخواهد کرد.

رضایی با بیان این که در مسابقات قهرمانی آسیا قزاقستان با ۵۰ درصد قدرت حضور خواهیم داشت، گفت: برای این که بتوانیم ارزیابی درستی از وضعیت بازیکنان جوان داشته باشیم سعی داریم در قزاقستان تنها با تعداد محدودی از بازیکنان که در مسابقات جهانی بوسنی حضور داشتند شرکت کنیم و بیشتر جوانان را مورد محک و سنجش قرار دهیم.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته مردان همچنین درباره علت غیبت داوود علیپوریان در اردوی تیم ملی، تصریح کرد: وی به دلیل عمل جراحی شرایط حضور در اردوی تیم ملی را نداشت که البته اکنون دوران نقاهت خود را سپری می‌کند و بزودی تمرینات خود را با تیم آغاز خواهد کرد.

رضایی در پاسخ به این پرسش که آیا در بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین نیز از بازیکنان باتجربه و مطرح استفاده نخواهید کرد، افزود: چون سیاست کمیته ملی پارالمپیک اعزام کیفی و مدال آور به این بازیهاست با ۷۰ درصد قدرت در هانگژو حضور خواهیم داشت، البته در این بازیها از جوانان نیز استفاده خواهیم کرد تا با ارزیابی عملکرد آنها در مسابقات قزاقستان و هانگژو، بهترین تیم را برای پارالمپیک پاریس انتخاب کنیم.

وی در پایان با بیان این که هدف گذاری اصلی ما پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس است، خاطرنشان کرد: سعی داریم با ارزیابی جوانان در مسابقات مختلف کم کم تیم ملی را به سمت جوانگرایی سوق دهیم تا تیم قدرتمند و خوبی را برای پارالمپیک پاریس آماده کنیم.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است