سنجش سلامت کارآموزان مجتمع رعد با همکاری شهرداری منطقه دو

سنجش سلامت کارآموزان مجتمع رعد با همکاری شهرداری منطقه دو

12 اردیبهشت 1402

به‌مناسبت هفته سلامت که از نهم اردیبهشت آغاز و تا پانزدهم همین ماه ادامه خواهد داشت، میزان سلامت کارآموزان مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد با همکاری اداره سلامت ناحیه 7 شهرداری منطقه 2 و مشارکت مرکز بهداشت شمال غرب تهران بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی مجتمع رعد؛ به‌مناسبت فرا رسیدن هفته سلامت، اداره سلامت ناحیه 7 شهرداری منطقه 2 و مشارکت مرکز بهداشت شمال غرب تهران ضمن حضور در این مؤسسه با کارآموزان مجتمع رعد ملاقات کردند و با اجرای آزمایشات پزشکی شامل: قند و فشارخون میزان صحت جسمانی آنها را بررسی کردند و مشاوره‌های لازم در زمینه‌های پزشکی، مامایی و تغذیه به توان‌یابان ارائه دادند.

رزیتا کیانیان کارشناس سلامت شهرداری که مسؤولیت برگزاری این برنامه را بر عهده داشت، گفت: شهرداری همکاری صمیمانه و ارزشمندی با سازمان‌های مردم‌نهاد به ویژه مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد در حوزه‌های مختلف از جمله اجتماعی، فرهنگی، سلامت دارد و امروز در به مناسبت هفته سلامت در خدمت توان‌یابان پرتلاش خیریه رعد بودیم و در یک برنامه مشترک با همکاری کارشناسان مرکز بهداشت شمال غرب تهران توانستیم به عزیزان توان‌یاب برای اطلاع از میزان سلامتشان مشاوره بدهیم.

در این برنامه میزان قند و فشارخون توان‌یابان سنجیده و در انتها با میان وعده‌ای سالم شامل: سیب، شیر و کیک از حاضران  پذیرایی شد.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است