قدردانی از خدمات مدرسان مجتمع رعد

قدردانی از خدمات مدرسان مجتمع رعد

13 اردیبهشت 1402

همزمان با 12 اردیبهشت روز ملی گرامیداشت مقام معلم، مدیرعامل مجتمع رعد از زحمات و تلاش‌های صادقانه مدرسان، مربیان و معلمان واحد آموزش که به‌ شیوه داوطلبانه یا حق‌التدریسی با مؤسسه همکاری دارند، قدردانی شد.

به گزارش روابط عمومی مجتمع رعد؛ همزمان با فرا رسیدن روز معلم؛ آنت میناسیان مدیر عامل به اتفاق نسرین اکبرپور مسؤول واحد آموزش با حضور در کلاس‌ها وکارگاه‌های آموزشی این مناسبت را به مدرسان تبریک گفتند و از مقام والای ایشان تجلیل کرد. گفتنی‌ست در حال حاضر تعداد 12 نفر از مدرسان به صورت حضوری با مؤسسه همکاری دارند که از این تعداد 5 نفر دارای مدرک کارشناسی ارشد و تعداد 7 نفر مدارک کارشناسی در حوزه‌های مرتبط با دوره‌های آموزشی دارند، از دیگر ویژگی‌های مدرسان می‌توان به نوع همکاری آنها اشاره کرد که 10 نفر به صورت حق‌التدریسی و 2 نفر داوطلبانه همکاری می‌کنند و عناوین دوره‌های آموزشی که به روش حضوری یا برخط (آنلاین) برگزار می‌شود، شامل: علمی، مهارتی، کارگاهی، هنری است.

مدیر عامل مجتمع رعد علاوه بر تبریک روز معلم به مدرسان پر تلاش مجتمع رعد، تأکید کرد: آموزش و تدریس در تمام جوامع بشری ارزشمند و با اهمیت است اما آموزشی که به دستیابی سبک زندگی، ارتقا توانایی‌ها و استقلال اجتماعی و اقتصادی منتهی شود، نتایج فوق‌العاده در جامعه به‌جای می‌گذارد و این دقیقاً رسالتی است که مجتمع رعد در طول 4 دهه حیات و فعالیت خود بر عهده گرفته است.

وی افزود: ما با اتکا به توان و دانش مدرسان که به صبر و استقامت آمیخته شده است، بر آنیم تا عزیزان دارای معلولیت را به درجه‌ای از توانایی و توانمندی برسانیم تا شیرینی یک زندگی مستقل و بدون وابستگی‌های رایج را احساس کنند و به عنوان یک «شهروند مسؤول» الگویی برای دیگر دوستان و آشنایان خود باشند.

میناسیان با اشاره با موفقیت‌های کارآموزان مجتمع رعد در عرصه‌های  آموزشی و استفاده از فرصت‌های شغلی، افزود: کسب این مراحل از توانمندی نتیجه آموزش‌های معلمان، برنامه‌ریزی آموزشی، کمک‌های خانواده‌ها و  حمایت‌های مجتمع رعد است.

در خاتمه به همین مناسبت از معلمان با اهدا گل قدردانی به‌عمل آمد.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است