شرایط سخت قایقرانان معلول برای اعزام به مسابقات جهانی آلمان

شرایط سخت قایقرانان معلول برای اعزام به مسابقات جهانی آلمان

24 اردیبهشت 1402

مربی تیم ملی پاراکانو گفت: تنها قایقرانانی می توانند به مسابقات جهانی آلمان اعزام شوند که شانس زیادی برای کسب مدال و سهمیه پارالمپیک پاریس داشته باشند.

محسن میلاد  در ارزیابی از عملکرد قایقرانان در مسابقات قهرمانی آسیا ازبکستان، اظهار کرد: در این مسابقات از ۷ قایقرانی که در رشته های پاراکانو و پاراکایاک اعزام شده بودند تنها چند نفر از ورزشکاران موفق به کسب مدال نشدند و عملکرد سایر قایقرانان راضی کننده بود. همچنین در این رقابتها موفق شدیم کلاس سعید حسین پور را با ارائه مدارک پزشکی از kl2 به kl1 تغییر دهیم که اگر مورد تایید فدراسیون جهانی قرار بگیرد او یکی از شانس های کسب مدال طلا در مسابقات جهانی آلمان و کسب سهمیه پارالمپیک پاریس است.

وی درباره عملکرد شهلا بهروزی راد و اسلام جاهدی در مسابقات قهرمانی آسیا ازبکستان گفت: بهروزی راد در پاراکایاک مسافت ۲۰۰ متر طلا گرفت اما در پاراکانو مسافت ۵۰۰ متر به دلیل نداشتن قایق و پاروی این رشته به مدال نقره دست یافت. همچنین اسلام جاهدی چون در رشته پاراکانو با مشکل قایق مواجه نیست و تنها ورزشکاری است که قایق اختصاصی پاراکانو را دارد در هر دو رشته ۲۰۰ و ۵۰۰ متر پاراکایاک و پاراکانو مدال طلا را به خود اختصاص داد.

میلاد در پایان در پاسخ به این پرسش که با توجه به عملکرد قایقرانان در ازبکستان در حال حاضر وضعیت کدام یک از ورزشکاران برای اعزام به مسابقات جهانی آلمان و بازیهای پاراآسیایی هانگژو مشخص است، افزود:  هنوز تصمیم گیری در این زمینه انجام نشده است و پس از بررسی رکورد قایقرانان توسط کمیته ملی پارالمپیک تنها کسانی به این دو تورنمنت اعزام خواهند شد که شانس کسب مدال و سهمیه پارالمپیک پاریس در مسابقات جهانی آلمان را داشته باشند. البته اعزام شهلا بهروزی راد، اسلام جاهدی و سعید حسین پور به این دو تورنمنت قطعی است.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است