قهرمانی تیم فوتسال ناشنوایان الگوی موفقی از تلاش برای جامعه است

قهرمانی تیم فوتسال ناشنوایان الگوی موفقی از تلاش برای جامعه است

20 اردیبهشت 1402

در پی قهرمانی مردان فوتسالیست ناشنوای ایران در چهارمین مسابقات فوتسال آسیا و اقیانوسیه ۲۰۲۳ ناشنوایان علی محمد قادری رئیس سازمان بهزیستی کشور پیام تبریک صادر کرد. متن این پیام به شرح ذیل است:

خداوند بزرگ را سپاس که بار دیگر شاهد افتخارآفرینی و موفقیت فرزندان عزیز و غیور این مرز و بوم و جامعه‌ی ناشنوایان کشور در مسابقات جهانی جهانی بودیم.

خبر مسرت آفرین موفقیت تیم ملی فوتسال ناشنوایان ایران در چهارمین دوره مسابقات قهرمانی فوتسال آسیا و اقیانوسیه ۲۰۲۳ ناشنوایان موجب امتنان و افتخار گشت که فوتسالیست‌های غیور تیم ملی ناشنوایان توانستند با ایستادن بر سکوی اول قهرمانی، پرچم مقدس و سه رنگ جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز درآورده و موجب نواختن سرود ملی کشور عزیزمان شدند.

این موفقیت ضمن مباهات و افتخار، می‌تواند الگوی موفقی از تلاش و پشتکار و در پی آن توانمندی و رسیدن به هدف برای آحاد جامعه باشد.

اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ بهزیستی این موفقیت را به هموطنان عزیز، جامعه هدف سازمان بهزیستی، اعضای تیم فوتسال ناشنوایان و مربیان شریف و خانواده‌های گرانقدر این عزیزان تبریک گفته و از خداوند منان آرزوی سلامتی و بهروزی برای این عزیزان دارم.

علی محمد قادری- معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور

 

منبع : مهر

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است