آخرین وضعیت قهرمان پاراتیراندازی ایران پس از عمل قلب باز

آخرین وضعیت قهرمان پاراتیراندازی ایران پس از عمل قلب باز

27 خرداد 1402

دارنده مدال طلای پاراتیراندازی در مسابقات جهانی کره جنوبی گفت: پس از عمل جراحی ۲ ماه استراحت داشتم و مشکلی برای شرکت در بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین ندارم.

محمدرضا میرشفیعی ، درباره وضعیت خود پس از انجام عمل جراحی قلب باز برای شرکت در اردوی تیم ملی پاراتیراندازی، اظهار کرد: پس از عمل جراحی قلب ۲ ماه استراحت داشتم و با اجازه پزشک تمریناتم را با شیب ملایم آغاز کردم و اکنون مشکلی برای حضور در اردوی تیم ملی ندارم. حتی برای شرکت در مسابقات جهانی کره جنوبی نیز آماده بودم اما چون پزشک اجازه پرواز بیش از ۳ ساعت را برای من ممنوع کرده بود در نتیجه این سفر را از دست دادم.

وی گفت: در این مسابقات سهمیه پارالمپیک پاریس توزیع می‌شد که من سال گذشته در مسابقات جهانی کره در هر دو ماده تپانچه ۱۰ متر بادی و ۵۰ متر خفیف سهمیه پارالمپیک را کسب کردم.

دارنده مدال طلا مسابقات جهانی کره در تپانچه ۱۰ متر بادی در پاسخ به این پرسش که آیا با انجام عمل جراحی قلب مشکلی برای حضور در بازیهای پاراآسیایی هانگژو ندارید، تصریح کرد: شرایطم خوب است و مشکلی وجود ندارد.

میرشفیعی یکی از برنامه‌های اصلی خود را کسب دو مدال طلا در تپانچه بادی ۱۰ متر و خفیف ۵۰ متر در بازیهای پاراآسیایی هانگژو عنوان کرد و گفت: برای رسیدن به این هدف از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهم کرد.

وی همچنین درباره عملکرد تیم در مسابقات جهانی کره جنوبی خاطرنشان کرد: در این مسابقات هر چند ۲ تا ۳ مدال قطعی خود را به دلیل غیبت تیراندازان کلیدی از دست دادیم اما در مجموع عملکرد تیراندازان در تپانچه راضی کننده بود و نسرین شاهی توانست رکورد خود را در تپانچه ۱۰ متر بادی نسبت به دوره قبل در مرحله مقدماتی و فینال ارتقاء دهد.

عضو تیم ملی پاراتیراندازی در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا در تمرینات دوباره با کمبود فشنگ مواجه هستید یا خیر؟ افزود: در حال حاضر کمبود فشنگ نداریم و حتی در رکوردگیری پایان اردوها که رکورد تیراندازان باید به صورت دقیق محاسبه شود از فشنگ خارجی استفاده می‌کنیم. شرایط اردوهای آماده سازی بازیهای پاراآسیایی از نظر تجهیزات راضی کننده است و مشکل خاصی وجود ندارد. تنها دغدغه، خوابگاه سالن تیراندازی آزادی است که برای ورزشکاران جانباز و معلول مناسب سازی نشده در غیر این صورت نگرانی دیگری وجود ندارد.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است