اولین دوره آموزش غواصی افراد دارای معلولیت برگزار شد

اولین دوره آموزش غواصی افراد دارای معلولیت برگزار شد

11 تیر 1402

نخستین دوره آموزش غواصی افراد دارای معلولیت با همت انجمن فرهنگی، ورزشی و گردشگری معلولان پارس در تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مجتمع رعد؛ اسماعیل شیخ قرایی مدیرعامل انجمن معلولان پارس با اعلام این خبر افزود: کارگاه آموزشی غواصی افراد دارای معلولیت با موضوع «شناخت توانایی‌های افراد دارای معلولیت و نحوه تعامل با افراد کم‌توان» برای مدرسان حرفه‌  غواصی و نیز آشنایی بیشتر افراد دارای معلولیت با شیوه‌ها و روش‌های غواصی برگزار شد. همچنین این کارگاه‌  آموزشی‌ برای علاقه‌مندان دارای معلولیت رشته ورزشی و تفریحی ؛واصی به‌ روش نظری و عملی تدریس شده است.

شایان‌ذکر است در کارگاه تئوری این دوره آموزشی، شرکت‌کنندگان ابتدا با نشانه‌ها، وسایل و لوازم غواصی آشنا شدند و سپس در بخش عملی فنون حرفه‌ای غواصی را فرا گرفتند در ادامه اولین تجربه غواصی زیر آب خود را تا عمق 3 متر انجام دادند.

بر اساس این گزارش؛ دوره آموزش غواصی به افراد دارای معلولیت بر اساس استانداردهای سیستم بین‌المللی SSI با بالاترین کیفیت و هدفمند برای نمایش گذاشتن توانمندی‌های افراد دارای معلولیت، با همت انجمن فرهنگی، ورزشی و گردشگری معلولان پارس و مدرسه غواصان لوتوس در مجموعه ورزشی شهید کشوری برگزار شد.

انجمن فرهنگی، ورزشی و گردشگری معلولان پارس، اولین انجمن تخصصی گردشگری سالمندان و افراد دارای معلولیت و بنیان‌گذار پاراتوریسم در ایران است که فعالیت گسترده‌ای در زمینه حضور اجتماعی افراد با توانایی‌های خاص در عرصه‌های اجتماعی و بهبود کیفیت زندگی مخاطبان داشته است.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است