مسئولان نگاه ویِژه ای به معلولان ورزشکار داشته باشند

مسئولان نگاه ویِژه ای به معلولان ورزشکار داشته باشند

7 تیر 1402

منیژه سیاه  در حاشیه برگزاری اردوی تیم ملی در شیراز در مصاحبه با خبرنگار ایرنا،‌ افزود:‌ هر چند فدراسیون جهانی یک سال بعد هزینه اعزام را پرداخت می کند اما باز هم با مشکل مواجه هستیم.

وی اضافه کرد:‌ با توجه نرخ دلار اگر بخواهیم در ۶ کلاس رتبه بندی شده فقط نفرات اول را اعزام کنیم هر ورزشکار حدود ۸۰۰ میلیون تومان هزینه دارد که کفاف بودجه فدراسیون که ۲میلیارد تومان برای ورزشکاران عادی و معلول است را نمی دهد.

سرمربی تیم ملی ادامه داد: اردوی خوبی در شیراز بر گزار کردیم که پنج ورزشکار شرکت داشتند و خود را برای مسابقات جهانی پیش رو آماده می کنند.

امیدوار به کسب مقام در مسابقات جهانی

سیاه بیان داشت:‌ سعیده سادات جملی از اصفهان و عارفه اسدی پور از یزد ۲ ورزشکار اعزامی به مسابقات جهانی ۲۰۲۳ که از دهم تا هجدهم تیرماه جاری در کشور اوگاندا برگزار می شود،‌ هستند.

وی گفت:‌ همچنین در کلاس با ویلچر نیز اقدس زالی پور،‌ فاطمه بلورکش و شادی جهان پناه هر سه از استان فارس هستند که این ورزشکاران هم شهریور ماه سال جاری به مسابقات جهانی مالزی اعزام خواهند شد و این امیدواری وجود دارد که ورزشکاران ما بتوانند مقام کسب کنند.

 فاطمه بلورکش و اقدس زالی پور ورزشکاران فارس پارسال در رقابت‌های بین المللی فزاع امارات و انتخابی بازیهای پاراآسیایی هانگنژو چین و پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس موفق به کسب مدال برنز شدند.

 

منبع : ایرنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است