فدراسیون جانبازان و معلولان یک گام تا تغییر نام

فدراسیون جانبازان و معلولان یک گام تا تغییر نام

28 خرداد 1402

 رئیس فدراسیون جانبازان و معلولان، از اقدام این فدراسیون با اخذ مجوزهای مربوطه از جمله وزارت ورزش وجوانان برای تغییرنام این فدراسیون خبر داد.

اسبقیان در مجمع هیات جانبازان و معلولان مازندران در ساری گفت: کلمه معلولان بار منفی دارد و به دنبال این هستیم نام فدراسیون را به نام «جانبازان و توان یابان» تغییر دهیم.

وی افزود: این جابجایی عنوان سازمان در مجمع عمومی سالانه این فدراسیون در ماه آینده مطرح و به صورت رسمی جایگزین خواهد شد.

رئیس فدراسیون جانبازان و معلولان کشور ادامه داد: ورزشکاران ما توانمند هستند و درخشش این عزیزان در میادین بین‌المللی ارزشمند است و نباید به این عزیزان ناتوان بگوییم، این ها ورزشکاران توانمند هستند.

 اسبقیان اضافه کرد: استان مازندران در ابعاد و حوزه های مختلف، وزنه‌ای سنگین در سطح کشور به شمار می رود.

وی افزود: ما دلاور مردی های لشکر ۲۵ ویژه عملیاتی و خط شکن مازندران را در ۸ سال دفاع مقدس به وضوح افتخار آفرینی هایش را دیدیم و شنیدیم.

اسبقیان ادامه داد: ورزشکاران مازندرانی در تیم های ملی جانبازان و معلولان جزو بهترین ها هستند و در بخش مربیگری نیز ما شاهد و ناظر هستیم که بهترین مربیان و کارشناسان این بخش در استان مازندران حضور دارند.

رییس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان کشور ضمن قدردانی از همدلی و همراهی و حمایت اداره کل ورزش و جوانان مازندران از ورزش جانبازان و معلولین، افزود: امروز جوانان ما باید این مدیران جهادی را الگوی خودشان قرار دهند.

 

اسبقیان از ظرفیت بالای ورزش جانبازان معلولین مازندران یاد کرد و گفت: داشته های مازندران برای ورزش جانبازان و معلولین، بسیار پربار بوده که از همه عزیزان تشکر می کنم.

وی یادآورشد: استان مازندران همیشه برترین بوده و در سال گذشته نیز به عنوان هیات برتر در سطح کشور انتخاب شده بودند.

وی تاکید کرد: همه دستگاه های اجرایی وظیفه دارند از ورزش جانبازان و معلولین حمایت کنند. این موضوع لازم الاجرا است که دستگاه های اجرایی اماکن ورزشی خودشان را رایگان در اختیار ورزشکاران جانبازان و معلولین قرار دهند.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است