اعزام ناقص تیم والیبال نشسته به قهرمانی آسیا

اعزام ناقص تیم والیبال نشسته به قهرمانی آسیا

1 تیر 1402

تیم ملی والیبال نشسته مردان در حالی ۵ تیر به مسابقات قهرمانی آسیا در قزاقستان اعزام می‌شود که به دلیل مشکل کلاس بندی یکی از ملی پوشان، تیم با ۱۱ بازیکن در این رقابتها حضور پیدا خواهد کرد.

 رقابت‌های والیبال نشسته قهرمانی آسیا ۱۲ تا ۱۷ تیر در قزاقستان برگزار می‌شود و تیم ملی ایران برای شرکت در این رقابتها به دلیل مشکل کلاس بندی یکی از ملی پوشان، با ۱۱ بازیکن عازم این رقابتها می‌شود.

هادی رضایی  درباره علت اعزام نشدن حسین صالحی به این مسابقات، اظهار کرد: پیش از این کلاس بندی پزشکی ورزشکاران اعزامی به مسابقات بین‌المللی در جریان مسابقات انجام می‌شد که متاسفانه در صورت عدم تایید کلاس بندی مسابقات را از دست می‌داد. با توجه به قوانین جدید مربوط به کلاس بندی از سوی سازمان جهانی والیبال نشسته، باید مدارک پزشکی بازیکنان را قبل از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا به سازمان جهانی ارائه دهیم که در صورت تایید امکان اعزام ملی‌پوشان فراهم می‌شود که البته این قانون جدید از نظر صرف هزینه به نفع تیم‌های شرکت کننده است تا اگر کلاس بندی پزشکی بازیکنی مورد تایید قرار نگرفت بی‌دلیل با صرف هزینه اضافی او را به مسابقات اعزام نکنند.

وی گفت: حسین صالحی چون کلاس بندی پزشکی او از سوی سازمان جهانی مورد تایید قرار نگرفته است امکان اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا را ندارد و چون زمان کافی برای جایگزینی فرد دیگری به جای حسین صالحی وجود ندارد، چاره‌ای نداریم جز اینکه تنها با ۱۱ بازیکن از جمله صادق بیگدلی، داوود علیپوریان، مهدی بابادی، مجید لشگری، حسین گلستانی، محمد نعمتی، جمال نظری، مسعود امامی، علی رضایی، قاسم دلفی و میثم حاج‌بابایی در این رقابتها شرکت کنیم.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته مردان درباره زمان برگزاری آخرین اردوی تیم ملی والیبال نشسته مردان برای اعزامی به قزاقستان، افزود: آخرین اردوی تیم ملی والیبال نشسته مردان از روز جمعه ۲ تیر با حضور ۱۱ ملی پوش در محل فدراسیون جانبازان و معلولین آغاز می‌شود و تا ۵ تیر ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به برپایی اردوی تدارکاتی مشترک با تیم قزاقستان، تصریح کرد: قبل از شروع مسابقات بنا به درخواست کشور میزبان اردوی تدارکاتی مشترکی با قزاقستان از ۶ تا ۱۱ تیر برگزار خواهیم کرد و سپس از ۱۲ تیر مسابقات قهرمانی آسیا آغاز می‌شود و تا ۱۷ تیر ادامه خواهد داشت. البته در این مسابقات سهمیه پارالمپیک پاریس نیز توزیع می‌شود که چون تیم ما پیش از این موفق به کسب سهمیه شده است این سهمیه به نایب قهرمان این رقابتها اختصاص پیدا می‌کند.

رضایی در پایان همچنین با اشاره به نامشخص بودن وضعیت مسعود امامی و قاسم دلفی برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا، گفت: مدارک اولیه پزشکی این دو بازیکن از سوی سازمان جهانی والیبال نشسته برای شرکت در قهرمانی آسیا تایید شده است اما سازمان جهانی مدارک دیگری از جمله عکس و ام ار آی از این دو بازیکن درخواست کرده که باید مورد تایید قرار بگیرد تا مشکلی برای اعزام نداشته باشند.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است