مجتمع آموزشی رعد فاطمیه قم آموزشگاه فنى و حرفه‌ای برتر استان قم شد

مجتمع آموزشی رعد فاطمیه قم آموزشگاه فنى و حرفه‌ای برتر استان قم شد

23 مرداد 1402

در همايش بزرگ سازمان آموزش فنى و حرفه‌ای استان قم موسسه خدمات آموزشی رعد فاطمیه قم به عنوان آموزشگاه فنى و حرفه‌ای برتر استان معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی مجتمع رعد؛ در همايش بزرگ سازمان آموزش فنى و حرفه‌ای استان قم با حضور مدیرکل آموزشگاه‌های آزاد و مشارکت‌های مردمی کشور، مجتمع آموزشی رعد فاطمیه قم به عنوان آموزشگاه فنى و حرفه‌ای برتر استان معرفی و با اهدا لوح سپاس به سید محمود دیباجی مدیرعامل مجتمع تقدیر به عمل آمد.

همچنین در این همایش فاطمه حسينى از توان‌يابان مجتمع رعد قم به عنوان مهارت آموخته اشتغال آفرين در حرفه توليد محصولات چرمى با اهدا لوح سپاس تقدیر به عمل آمد.

موسسه خدمات آموزشی رعد فاطمیه قم با حمایت مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد تهران در پاییز 91 با ارائه دو دوره آموزشی زبان و کامپیوتر به ۳۰ توان یاب در یک ساختمان استیجاری دوطبقه واقع در خیابان ۱۹ دی فعالیت خود را آغاز کرد.

ساختمان جدید مؤسسه خیریه خدمات آموزشی رعد فاطمیه طی مراسمی در ۲۱ خردادماه سال ۹۳ با حضور مسئولان بهزیستی و جمعی از مدیران ادارات و نهادها و افراد خیر و نیکوکار رسماً افتتاح گردید. پروانه تأسیس این مؤسسه از سوی سازمان بهزیستی صادر شده و مجوز آموزشگاه آزاد فنی حرفه‌ای در آذرماه سال ۹۱ برای این موسسه صادر گردید.

این مؤسسه با افراد نیکوکار اداره شده و آموزش‌های رایگان و هدفمند به افراد دارای معلولیت در دو بخش مهارت‌آموزی و تئوریک با هدف توانمندسازی آنان ارائه می‌نماید.

تا کنون بیش از ۸۰۰ کارآموز در این مؤسسه پذیرش شده و با حضور بیش از ۴۰ مربی مجرب، آموزش‌های مورد نیاز پس از انجام فرایند پذیرش و استعداد سنجی توان‌یابان صورت پذیرفته است. همچنین ادامه تحصیل توان‌یابان عزیز با هماهنگی سازمان‌های مرتبط و دانشگاه علمی و کاربردی جهاد دانشگاهی در مقاطع تحصیلی کاردانی و کارشناسی تا ظرفیت ۶۰ نفر فراهم گردیده است.

 

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است