مظلومی: وضعیت رشته‌های اعزامی به هانگژو در جهانی انگلیس مشخص می‌شود

مظلومی: وضعیت رشته‌های اعزامی به هانگژو در جهانی انگلیس مشخص می‌شود

30 مرداد 1402

رییس فدراسیون نابینایان و کم‌بینایان با اشاره به اعزام ۴ رشته گلبال، جودو، پاورلیفتینگ و فوتبال به مسابقات جهانی بیرمنگام انگلیس، گفت: این مسابقات فرصت خوبی برای ارزیابی و محک ورزشکاران اعزامی به هانگژو است تا در جریان وضعیت آن‌ها قرار بگیریم.

محمدرضا مظلومی، با اشاره به اعزام ۲۷ ورزشکار در ۴ رشته ورزشی به مسابقات جهانی بیرمنگام انگلیس اظهار کرد: این مسابقات چون سهمیه پارالمپیک پاریس در آن توزیع می‌شود اهمیت زیادی دارد و فرصت خوبی برای ارزیابی و محک ورزشکاران اعزامی به بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین است تا برای اعزام در جریان وضعیت آن‌ها قرار بگیریم.

وی گفت: در فوتبال و گلبال با توجه به حضور تیم‌های برتر دنیا کار سختی برای کسب سهمیه پارالمپیک پاریس داریم که امیدوارم همانند دوره قبل سهمیه را از دست ندهیم. البته در گلبال به جز مسابقات جهانی فرصت دیگری در آبان ماه در بازی‌های آسیا و اقیانوسیه داریم اما در فوتبال آخرین شانس کسب سهمیه پارالمپیک مسابقات جهانی انگلیس است که سعی داریم جزو ۳ تیم برتر قرار بگیریم تا سهمیه را دوباره از دست ندهیم.

رییس فدراسیون نابینایان و کم‌بینایان هم‌چنین درباره وضعیت جودو و پاورلیفتینگ برای شرکت در مسابقات جهانی انگلیس، افزود: در جودو به دنبال گرفتن امتیاز و افزایش رنکینگ ورزشکاران هستیم تا حضور خود را در پارالمپیک پاریس مسجل کنیم. البته شرایط ورزشکاران از نظر آمادگی جسمانی و تکنیک و تاکتیک در هر دو رشته جودو و پاورلیفتینگ خوب است و امید داریم بهترین نتایج را در انگلیس کسب کنیم.

او در پایان از اعزام ۶ رشته جودو، فوتبال، گلبال، شطرنج، دوومیدانی و شنا به بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین خبر داد و اظهار کرد: با توجه به عملکرد موفق محمدحسین کریمی در مسابقات قهرمانی جهان انگلیس وی به عنوان تنها شناگر کم‌بینا در بازی‌های پاراآسیایی حضور خواهد داشت.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است