ایزدیار به ۶ طلا و یک نقره جاکارتا می‌رسد؟

ایزدیار به ۶ طلا و یک نقره جاکارتا می‌رسد؟

25 شهریور 1402

سرمربی تیم ملی پاراشنا درباره عملکرد احتمالی ایزدیار در بازی‌های هانگژو چین و امکان تکرار مدال‌های بازی‌های آسیایی جاکارتا گفت: کسب ۶ مدال طلا و یک نقره توسط شاهین ایزدیار در بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا یک اتفاق بود و تکرار آن غیرمنطقی و دور از ذهن است.

علیرضا ایزدی ، با اشاره به اعزام شاهین ایزدیار، سینا ضیغمی‌نژاد، ابوالفضل نگارستانی، ابوالفضل ظریف و محمدحسین کریمی به بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین، اظهار کرد: در این دوره از بازی‌های پاراآسیایی با توجه به سیاست کیفی گرایی کمیته ملی پارالمپیک تنها شناگرانی به هانگژو اعزام می‌شوند که شانس کسب مدال داشته باشند. در جاکارتا با وجود اعزام ۴ شناگر معلول به بازی‌های پاراآسیایی تنها شاهین ایزدیار موفق به کسب ۶ مدال طلا و یک نقره شد اما این دوره چون تنها شناگران شانس کسب مدال به بازی‌های پاراآسیایی اعزام می‌شوند امیدوار به کسب مدال توسط تمام شناگران اعزامی هستیم.

کسب ۶ طلا و یک نقره توسط ایزدیار دور از ذهن است

وی در پاسخ به این پرسش که آیا تصور می‌کنید شاهین ایزدیار در این دوره از بازی‌های پاراآسیایی نیز بتواند مدال‌های دوره قبل را تکرار کند، افزود: کسب ۶ مدال طلا و یک نقره توسط شاهین ایزدیار در بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا یک اتفاق بود و تکرار آن غیرمنطقی و دور از ذهن است.

بیشتر بخوانید

سرمربی تیم ملی پاراشنا همچنین در ارزیابی از وضعیت شناگران اعزامی به بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین، تصریح کرد: شاهین ایزدیار و سینا ضیغمی‌نژاد هر دو در کلاس F۱۰ و در مواد مشترک در بازی‌های پاراآسیایی رقابت خواهند داشت که البته در ۱۰۰ متر کرال پشت سینا ضیغمی‌نژاد رقابتی ندارد و شانس شاهین در این ماده برای کسب مدال طلا بیشتر است. حتی این احتمال وجود دارد که در بعضی مواد شنا برای کسب مدال با یکدیگر رقابت داشته باشند. هر دو شناگر باتجربه‌ و شانس مدال در هانگژو هستند.

وی درباره عملکرد ابوالفضل نگارستانی و ظریف نیز گفت: نگارستانی در ۱۰۰ متر کرال پشت و ابوالفضل ظریف در ۵۰ متر آزاد و ۲۰۰ متر مختلط انفرادی شانس مدال هستند که امیدوارم در این دوره از بازی‌ها با توجه به سیاست کیفی‌گرایی به نتایج بهتری نسبت به دوره قبل دست پیدا کنیم.

ایزدی همچنین درباره وضعیت اردوها اظهار کرد: با حمایت فدراسیون جانبازان و معلولان و کمیته ملی پارالمپیک شرایط خوبی برای شناگران در اردوهای آماده‌سازی بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین حاکم است و از نظر تغذیه، بدنسازی و حتی روانشناسی شرایط راضی کننده و مشکل خاصی وجود ندارد.

وی در پایان درباره برنامه تمرینی شناگران اعزامی به هانگژو گفت: شناگران هر روز تمرینات خود را صبح و بعدازظهر در استخر آزادی دنبال می‌کنند و هفته‌ای ۳ جلسه نیز بدنسازی دارند. سعی کردیم شرایط اردوها را به گونه‌ای برگزار کنیم که محل اسکان و تمرینات تا زمان اعزام به چین در آزادی باشد تا شناگران دچار خستگی نشوند و در شرایط خوبی تمرینات را پیگیری کنند.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است