برای تکرار مدال طلا به هانگژو می‌روم

برای تکرار مدال طلا به هانگژو می‌روم

15 مهر 1402

ورزشکار پرافتخار و کم بینای استان فارس، امیدوار است که در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو نیز افتخارات دوره گذشته را تکرار کند.

بازی‌های پاراآسیایی هانگژو از دوشنبه، ۱۷ مهرماه آغاز می‌شود و استان فارس، ورزشکاران پر امید زیادی در این رقابت ها خواهد داشت. امید ظریف صنایعی یکی از همین ورزشکاران است. دو و میدانی کار کم بینای شیرازی که در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا در مهرماه سال ۱۳۹۷ در ماده دو ۴۰۰ مترنشان طلا را برگردن آویخت و ۲ نشان برنز در ماده ۱۰۰ و ۲۰۰ متر هم کسب کرد.

او حالا برای تکرار عناوین درخشان خود تلاش می‌کند و با امید زیادی نسبت به حضور در هانگژو صحبت می‌کند: من سه مدال بازی‌های آسیایی دارم. در پارالمپیک متاسفانه به خاطر شرایط سختی که گذاشتند، با اینکه رنکینگ ۴ بودم و رکوردم در پارالمپیک مدال برنز گرفت، اما به مسابقات اعزام نشدم. آخرین مدالی هم که گرفتم در مسابقات جایزه بزرگ جهانی مراکش بود که با وجود حریفان المپیکی، موفق شدم مدال برنز را کسب کنم.

قهرمان شیرازی دو و میدانی آسیا اظهار کرد: برای بازی‌های آسیایی هانگژو تمرینات سختی را پشت سر گذاشتم. حتما سعی می‌کنم که دوباره بتوانم مدال طلا را کسب کنم.

وی همچنین خواستار حمایت جدی از ورزشکاران نابینا و کم بینا شد و افزود: در ورزش ما همیشه مشکلات مالی وجود دارد. من از مدیران اداره ورزش فارس خواهش می‌کنم که یک نگاه ویژه‌ای از لحاظ مالی به ورزشکاران داشته باشند. به نظر من حل شدن قضیه مالی خیلی در میزان موفقیت ورزشکاران تاثیرگذار خواهد بود.

 امید ظریف در بازی‌های پارا آسیایی هانگژو روز پنجشنبه، ۲۰ مهرماه به مصاف رقبای خود خواهد رفت.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است