مدال نقره حس خوبی به من نمی‌دهد

مدال نقره حس خوبی به من نمی‌دهد

9 مهر 1402

عضو تیم ملی دوومیدانی جانبازان و معلولین کشورمان از تلاشش برای کسب مدال طلای بازیهای پارآسیایی هانگژو خبر داد و گفت: در دوره قبل این بازی‌ها با حق خوری مدال نقره گرفتم، برای همین اکنون دیگر به مدال نقره حس خوبی ندارم و تنها به دنبال کسب خوشرنگ ترین مدال هستم.

هرمز صیدی  با اشاره به آمادگی‌اش برای حضور در بازیهای پارآسیایی هانگژو، اظهار کرد: از حدود دو سال پیش اردوهای تیم ملی برای حضور در این مسابقات آغاز شد، اما به دلیل کرونا یکسال به وقفه افتاد.

وی افزود: از آبان سال گذشته اردوهای تیم ملی به صورت منظم برگزار شد و تاکنون حدود ۲۰ مرحله اردو را پشت سر گذاشته ایم.

این ورزشکار کرمانشاهی که در دوره قبل بازیهای آسیایی نایب قهرمان پرتاب نیزه این مسابقات شده، افزود: امسال برای کسب مدال طلا می روم، چراکه مدال نقره حس خوبی به من نمی دهد.

وی اضافه کرد: در حال حاضر در تمریناتم رکورد پرتاب ۴۷ متر را ثبت می کنم که با این رکورد قطعا در بازیهای آسیایی مدال آور خواهم بود.

صیدی زمان اعزام تیم ملی به بازی های پارآسیایی هانگژو را ۲۴ مهر اعلام کرد و گفت: هندی ها و چینی ها مهمترین رقیبانی هستند که در این رقابت ها خواهم داشت.

دارنده مدال طلای پرتاب نیزه مسابقات قهرمانی جهان در سال ۲۰۱۸ در ادامه با بیان اینکه در زمان حضور در اردوهای تیم ملی مشکلی برای تمرین ندارد، گفت: متاسفانه در کرمانشاه مشکلاتی برای تمرین دارم.

وی افزود: باتوجه به اینکه رشته من پرتاب نیزه به صورت ایستاده است و باید پس از چند قدم دویدن نیزه را پرتاب کنم، بنابراین باید در یک پیست تارتان تمریناتم را انجام دهم که سطح صاف و یکدستی برای دویدن داشته باشد و از طرفی به فضای کافی هم برای پرتاب نیزه نیاز است، اما متاسفانه مجموعه ورزشی جانبازان شهر کرمانشاه فاقد پیست تارتان است و از طرفی جمعا ۴۰ متر فضا برای پرتاب  دارد، درحالی که من تا ۴۷ متر پرتاب می کنم.

صیدی خاطرنشان کرد: بنابراین به محل پیست مجموعه ورزشی آزادی رفتم که در آنجا هم با این بهانه که با پرتاب های نیزه به چمن آسیب وارد می کنم، اجازه تمرین را به من ندادند.

وی تاکید کرد: این در حالیست که اصلا نیزه آسیبی به چمن وارد نمی کند، لذا با ورود معاونت ورزش و جوانان استان تا حدودی مشکل تمریناتم در مجموعه ورزشی آزادی حل شد.

صیدی که به عنوان نگهبان در شهرداری کرمانشاه مشغول به فعالیت است گفت: خوشبختانه شهرداری منطقه هفت کرمانشاه طی یکسال گذشته برای حضورم در اردوهای تیم ملی همکاری خوبی با من داشته که باید از آنها قدردانی کنم.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است