قدرت بلامنازع والیبال نشسته دنیا هستیم

قدرت بلامنازع والیبال نشسته دنیا هستیم

15 مهر 1402

عضو تیم ملی والیبال نشسته کشورمان، ایران را قدرت بلامنازع والیبال نشسته دنیا خواند و گفت: در بازیهای پارآسیایی هانگژو هم دوباره قهرمان خواهیم شد.

مسعود امامی با اشاره به در پیش بودن بازی های پارآسیایی هانگژو، اظهارکرد: برای حضور در این دوره از مسابقات تاکنون اردوهای مختلفی را پشت سر گذاشته ایم.

وی افزود: برگزاری مسابقات آسیایی قزاقستان در تیر ماه که با قهرمانی تیم ملی ایران به پایان رسید، باعث شد تا سطح آمادگی ملی پوشان برای بازیهای پارآسیایی خوب باشد.

ملی پوش والیبال نشسته ایران اضافه کرد: تیم ملی والیبال نشسته کشورمان در دوره قبل بازی های آسیایی به مقام قهرمانی رسیده و اکنون هم برای دفاع از عنوان قهرمانی خود به هانگژو می رویم.

وی تصریح کرد: برای این دوره از مسابقات رقبای سرسختی همچون چین و قزاقستان را پیش رو داریم و تیم عراق هم با توجه به اینکه طی سالهای اخیر مربیان ایرانی را به کار گرفته، تیم قدرتمندی شده است.  

امامی ایران را قدرت بلامنازع والیبال نشسته دنیا خواند و گفت: حدود ۱۰ روز پیش اردوی مشترکی با تیم ملی والیبال نشسته روسیه که نایب قهرمان دوره قبل پارالمپیک است در تهران داشتیم و در سه بازی این تیم را شکست دادیم که نشان از قدرت والیبال نشسته ایران است.

وی تاکید کرد: اکنون هم برای بازیهای پارآسیایی هانگژو در سطح بالایی از آمادگی قرار داریم و باز هم قهرمان این رقابت ها خواهیم شد.

ملی پوش والیبال نشسته ایران اضافه کرد: آخرین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی برای حضور در این رقابت‌ها ۲۰ مهر برگزار می شود و پس از  آن ۲۶ همین ماه عازم هانگژو خواهیم شد.

وی در پایان از حمایت های عزت الله پرنیان رئیس هیات جانبازان و معلولین استان به دلیل در اختیار گذاشتن امکانات برای تمریناتش در کرمانشاه قدردانی کرد.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است