برگزاری گردهمایی کارآموزان مجتمع رعد به مناسبت شروع ترم جدید

برگزاری گردهمایی کارآموزان مجتمع رعد به مناسبت شروع ترم جدید

16 مهر 1402

مراسم آغاز سال تحصیلی جدید و دوره جدید آموزشی مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد با حضور جمعی از کارآموزان و هنرجویان شاغل به تحصیل و همراهی آنت میناسیان مدیر عامل، مسؤولان آموزش،  اشتغال و کارکنان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مجتمع رعد؛ مراسم آغاز سال تحصیلی و دوره‌های جدید آموزشی مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد با حضور آنت میناسیان مدیرعامل، کارآموزان و کارکنان واحدهای مختلف مجتمع رعد در سالن همایش این خیریه برگزار شد.

بر پایه این گزارش؛ در ابتدای این مراسم میناسیان مدیرعامل مجتمع رعد با خیرمقدم به کارآموزان و کارکنان مجتمع رعد گفت: امیدوارم سال تحصیلی و دوره جدید آموزشی در رعد را با پشتکار و تلاش خودتان و با موفقیت پشت سر بگذارید و بتوانید لحظات شادی را برای خود رقم بزنید.

وی افزود: ما در تلاش هستیم تا با برگزاری دوره‌های تخصصی مهارتی و هنری بتوانیم شما را در رسیدن به اهدافتان از جمله دستیابی به شغل مورد نظر و دلخواه خودتان یاری کنیم.

در ادامه شیما مرکباتی از مسئولان واحد آموزش شروع ترم جدید را به کارآموزان و مربیان واحد آموزش خوش‌آمد گفته و نکاتی را برای حضور مؤثرتر کارآموزان در کارگاه‌ها و فضای آموزشی رعد یادآور کرد.

این مراسم که با اجرای اکبرخانی مسئول ورزش مجتمع رعد همراه بود، با تقدیم لوازم التحریر و هدایایی دیگر به کارآموزان و پذیرایی از آنها به پایان رسید.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است