تلاش مردان والیبال نشسته برای چهارمین طلای پاراآسیایی

تلاش مردان والیبال نشسته برای چهارمین طلای پاراآسیایی

21 مهر 1402

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته مردان با اشاره به همگروهی ایران با تیم‌های تایلند، قزاقستان و کامبوج در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین، گفت: با توجه به قهرمانی ایران در ۳ دوره اخیر بازی‌های پاراآسیایی برای چهارمین بار نیز به دنبال تثبیت قهرمانی خود هستیم.

هادی رضایی ، با اشاره به برگزاری آخرین اردوی تیم ملی والیبال نشسته مردان برای شرکت در بازی های پاراآسیایی هانگژو چین از روز پنجشنبه ۲۰ مهر در محل فدراسیون جانبازان و معلولین، اظهار کرد: آخرین اردوی آماده سازی مردان والیبال نشسته اعزامی به هانگژو از پنجشنبه با حضور ۱۲ ملی پوش در محل فدراسیون جانبازان و معلولین آغاز شده و تا ۲۵ مهر ادامه خواهد داشت. سپس ۲۶ مهر عازم چین می‌شویم و رقابت‌ها از ۳۰ مهر با حضور ۸ تیم ایران، چین، میانمار، ژاپن، کره، تایلند، قزاقستان و کامبوج برگزار می‌شود که تا ۵ آبان ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به همگروهی ایران با تیم‌های تایلند، قزاقستان و کامبوج در بازی‌های پاراآسیایی گفت: حریفان اصلی ما برای رسیدن به فینال قزاقستان و چین هستند و قطعا فینال بین ایران و برنده دیدار دو تیم قزاقستان و چین خواهد بود.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته مردان تصریح کرد: چون بازی‌های پاراآسیایی هدف اصلی ما نیست و نوعی بازی تدارکاتی برای تیم ما محسوب می‌شود سعی کردیم در این بازی‌ها به افراد جوان بیشتر بها دهیم تا با ارزیابی و محک آن ها نفرات اعزامی به پارالمپیک پاریس را شناسایی کنیم. بنابراین فرق این دوره با ۳ دوره قبل بازی‌های پاراآسیایی این است که در دوره‌های قبل با حداکثر قدرت حضور داشتیم اما این دوره چون هدف گذاری پارالمپیک پاریس است با حداکثر توان شرکت نکردیم و این بازی‌ها تدارکاتی برای پارالمپیک پاریس است.

رضایی همچنین در پاسخ به این پرسش که چقدر امیدوار به تکرار قهرمانی در چهارمین حضور در بازی‌های پاراآسیایی دارید؟ خاطرنشان کرد: رقابت های والیبال نشسته در بازی های پاراآسیایی از سال ۲۰۱۰ گوانجو آغاز شده و طی ۳ دوره که از این رقابت‌ها در بازی‌های پاراآسیایی سپری می‌شود قهرمان این بازی‌ها بودیم این بار نیز که برای چهارمین بار شرکت می‌کنیم هدف تکرار قهرمانی است.

وی همچنین از اعزام تیم مس شهر بابک به جام باشگاه‌های جهان خبر داد و گفت: بیشتر کسانی که به بازی های پاراآسیایی اعزام می‌شوند ۱۸ آبان باید در مسابقات باشگاه های جهان در قاهره شرکت کنند، بنابراین بازی‌های پاراآسیایی فرصت خوبی برای آماده‌سازی ملی پوشان والیبال نشسته اعزامی به این تورنمنت خواهد بود.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته مردان در پایان در پاسخ به این پرسش که برای آماده سازی جهت شرکت در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین تحت حمایت لازم بودید یا خیر؟ افزود: در این دوره از طرف فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک حمایت خوبی داشتیم و شرایط راضی کننده بوده است.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است