بررسی اشتغال حمایت‌شده بیماران روان در کنگره سالانه انجمن روان‌پزشکان ایران

بررسی اشتغال حمایت‌شده بیماران روان در کنگره سالانه انجمن روان‌پزشکان ایران

26 مهر 1402

سی و نهمین همایش سالیانه انجمن علمی روان‌پزشکان ایران، مهرماه 1402 در سالن همایش‌های بیمارستان میلاد تهران برگزار شد. در این همایش میز گفتگو درباره موضوع اشتغال حمایت‌شده بیماران روان‌پزشکی(IPS) به سرپرستی دکتر مریم رسولیان و با حضور دکتر محمدتقی یاسمی، دکتر همایون امینی، دکتر مریم طباطبایی برپا بود. 

به گزارش روابط عمومی مجتمع رعد؛ دکتر زهرا میرسپاسی از دانشگاه علوم پزشکی تهران در بخش چند تجربه بومی از راه‌اندازی خدمات سلامت روان جامعه‌نگر و نیز روند IPS و فعالیت‌های مشترک آن در بیمارستان‌های ایران و روزبه با همکاری مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد سخن گفت و بر حقوق بیماران روان برای داشتن اشتغال تأکید کرد.

بر اساس این گزارش همایش سالانه انجمن روان‌پزشکان ایران با حضور بیش از 1000 نفر از متخصصان و پزشکان سراسر کشور بزرگ‌ترین رویداد علمی سالانه در حوزه دانش روان‌پزشکی کشور است که علاوه بر مرور دستاورد‌های علمی جهان، نتایج تحقیقات روان‌پزشکان ایران در نشست‌های علمی آن ارائه می‌شود.

شایان‌ذکر است مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد با بیمارستان‌های روزبه و ایران با هدف اشتغال بیماران روان تفاهم‌نامه همکاری مشترک امضا کرده است و بر اساس این تفاهم‌نامه مؤسسات مذکور متعهد هستند در زمینه برگزاری دوره‌های آموزشی، اشتغال، استفاده از خدمات آموزشی آنلاین و دوره‌های کوچینگ همکاری‌های مشترک داشته باشند و تا کنون چند دوره آموزشی با تدریس شهرزاد چهره‌نگار مسؤول اشتغال حمایت‌شده خیریه رعد برای کارشناسان حوزه روان در مجتمع رعد برگزار شده است.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است