رکوردشکنی و کسب دو طلا، ماموریت قهرمان پارالمپیک در هانگژو

رکوردشکنی و کسب دو طلا، ماموریت قهرمان پارالمپیک در هانگژو

26 مهر 1402

قهرمان پارالمپیک توکیو در رشته پرتاب وزنه گفت: با آمادگی بالایی که دارم تلاشم کسب دو مدال طلا در پرتاب وزنه و دیسک و رکوردشکنی در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین است.

مهدی اولاد پیش از اعزام به بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین در گفت وگو با ایسنا درباره آخرین وضعیت خود برای شرکت در این بازی‌ها، اظهار کرد: برای حضور در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین 10 مرحله اردوی آمادگی پشت سر گذاشتم و اکنون در اوج آمادگی قرار دارم، تلاشم کسب دو مدال طلا در وزنه و دیسک است.

وی گفت: در پارالمپیک توکیو در وزنه به مدال طلا رسیدم و در دیسک نقره کسب کردم و رنکینگ یک آسیا را در هر دو ماده دارم. در هانگژو به دنبال آن هستم رکورد جهان در دیسک را نیز به نام خود ثبت کنم و همان طور که رکورددار آسیا هستم در جهان نیز این عنوان را به خود اختصاص دهم.

قهرمان پارالمپیک توکیو در پاسخ به این پرسش که برای آماده سازی جهت شرکت در بازی‌های پاراآسیایی چقدر تحت حمایت کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون نابینایان و کم بینایان بودید؟ تصریح کرد: به جز استان فارس که به عنوان نماینده این استان در بازی‌های پاراآسیایی شرکت خواهم کرد فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک تا به امروز حمایت‌های خوبی از من داشتند و دغدغه‌ای برای آماده سازی خود در اردوهای تیم ملی نداشتم.

وی در پایان گفت: با وجود این که پرافتخارترین ورزشکار استان فارس هستم اما هیچ وقت تحت حمایت این استان نبودم و همیشه مورد بی‌مهری مسوولین استان قرار گرفتم.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است