عضو فوتبال نابینایان: قطعا عنوان قهرمانی برای ماست

عضو فوتبال نابینایان: قطعا عنوان قهرمانی برای ماست

28 مهر 1402

ورزشکاران ایران امروز جمعه ۲۸ مهرماه در مراسم اهتزاز پرچم بازی‌های پاراآسیایی شرکت کردند.

مراسم اهتزاز پرچم ایران در بازی‌های آسیایی امروز انجام شد. مصاحبه با برخی از ورزشکاران را در ادامه می‌خوانید.

ملی‌پوش پارادوومیدانی: با اهتزاز پرچم ایران احساس غرور کردم

آتنا محمدی‌ها پس از پایان مراسم اهتزاز پرچم در دهکده بازی‌های پاراآسیایی هانگژو به خبرنگار اعزامی ایسنا گفت: امروز با غرور و افتخار در این مراسم حضور پیدا کردم و از این موضوع بسیار خوشحالم. حس بسیار فرح‌بخشی داشتم و زمانی که پرچم به اهتزاز درآمد، کمال افتخار را تجربه کردم.

 

وی ادامه داد: انشاالله در برابر کار سختی که دارم، بتوانم با تلاش بسیار زیاد پرچم کشورمان را به اهتزاز دربیاورم و با خواست خدا و کسب یک مدال، دل مردم شریف ایران را شاد کنم.

ملی‌پوش پارادو و میدانی ایران در خصوص برنامه مسابقه‌اش در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو عنوان کرد: در روز ۴ آبان قرار است در ماده پرتاب وزنه شرکت کنم. هدفم در این بازی‌ها همان چیزی هست که خدا برای من در آن لحظه رقم می زند.

زارعی: اهتزاز پرچم ایران حس فوق‌العاده‌ای داشت/ چین رقیب دیرینه والیبال نشسته ایران است

معصومه زارعی : لذت‌بخش است که توانستیم در این مراسم شرکت کنیم. وقتی پرچم جمهوری اسلامی ایران به اهتزاز درآمد حس قشنگی داشتم و به آن افتخار می‌کنم.

او ابراز امیدواری کرد تیم ملی والیبال نشسته زنان بتواند عملکرد خوبی داشته باشد و افزود: امیدواریم بتوانیم آنگونه که شایسته ورزشکاران ایرانی است، عملکرد خوبی داشته باشیم.

 

کاپیتان تیم ملی والیبال نشسته زنان با اشاره به رقابت‌هایی که در پیش دارند، گفت: مسابقات والیبال نشسته از اول آبان ماه آغاز می‌شود که در نخستین دیدار به مصاف کره جنوبی می‌رویم. آخرین بازی ما هم روز پنجم آبان ماه با کشور ژاپن است. البته حریفان اصلی و دیرینه ما تیم‌های چین و ژاپن هستند که آنها را به زودی شکست می دهیم.

عضو تیم ملی فوتبال نابینایان: قطعا عنوان قهرمانی برای ما است

علیرضا ایزدی عضو تیم ملی فوتبال نابینایان نیز به خبرنگار ایسنا اظهار کرد: با چند نفر از کاروان ایران و تیم‌های دیگر پرچم ایران را به اهتزاز درآوردیم. در این مراسم ورزشکاران کشورهای دیگر را دیدیم. باعث افتخار است که ما نماینده خوبی برای این پرچم باشیم.

 

وی در خصوص آغاز مسابقات فوتبال نابینایان گفت: اولین مسابقه‌ ما یکم آبان است. البته هنوز قرعه‌کشی انجام نشده است و پس فردا انجام می‌شود.

او در پایان در مورد نتیجه تیم ملی فوتبال نابینایان در بازی‌های پاراآسیایی گفت: ۱۰۰ درصد عنوان قهرمانی برای ما است و امیدوارم که اتفاقات خوبی برای ما رقم بخورد.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است