ایران قطر را برد و به نیمه‌نهایی رسید/ پیروزی تیم ملی فوتبال نابینایان برابر هند

ایران قطر را برد و به نیمه‌نهایی رسید/ پیروزی تیم ملی فوتبال نابینایان برابر هند

3 آبان 1402

تیم ملی گلبال مردان ایران عصر امروز در سومین دیدار خود در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو برابر قطر قاطعانه به پیروزی رسید.

 تیم ملی گلبال ایران که از دو بازی قبلی خود برابر ژاپن و عراق صاحب یک پیروزی و یک شکست شده بود، در سومین و آخرین بازی مرحله گروهی مقابل قطر با نتیجه عالی ۱۱-۱ و نمایشی درخشان در فاصله چهار دقیقه به پایان پیروز شد تا به عنوان تیم دوم این گروه راهی نیمه نهایی شود.

در گلبال مردان ۸ کشور در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو حضور داشتند که در دو گروه چهار تیمی رقابت کرده و حالا با پایان دور گروهی، چهار تیم برتر فردا در نیمه نهایی به مصاف هم می روند.

ایران برای رسیدن به فینال باید از سد چین میزبان بگذرد. ژاپن نیز به مصاف کره‌ جنوبی خواهد رفت.

 

حسن جعفری: برای تکرار طلا آمده‌ایم

در پیروزی تیم ملی گلبال مردان ایران مقابل قطر حسن جعفری فوق ستاره بود. کاپیتان تیم ملی گلبال ایران پس از بازی گفت: بازی بسیار خوبی بود. چون قطر ضعیف بود، ما برای مسابقه فردا با چین که بسیار سخت است تمرین کردیم. مردم دعا کنند تا فردا هم پیروز شویم.

جعفری برای رسیدن تیم به امتیاز عالی گل های زیادی زد. او گفت: ما می‌خواستیم بازی کنیم تا بدن‌هایمان گرم شود وگرنه در همان نیمه اول می‌توانستیم اختلاف را به ۱۰ برسانیم!

او درباره دیدار نیمه نهایی مقابل چین گفت: ما برای تکرار قهرمانی دوره قبل اینجا هستیم. آمده‌ایم برای مدال طلا و تکرار قهرمانی!

 

بهمن دوستی: این دربی آسیاست/ برای انتقام در فینال منتظر ژاپن هستیم

تیم ملی گلبال مردان ایران با امتیاز عالی قطر را شکست داد تا به نیمه نهایی صعود کند.

بهمن دوستی والا پس از مسابقه گفت: این آخرین بازی مرحله گروهی بود و ما برای دیدار نیمه نهایی با چین تمرین کردیم . نتیجه این بازی از قبل مشخص بود و اگر می‌خواستیم همان نیمه اول بازی را تمام می‌کردیم . بچه‌ها برنامه‌های من برای آن بازی را اجرا کردند.

سرمربی تیم ملی در مورد تقابل نیمه نهایی با چین هم گفت: چین تیم خوبی است، یک قدرت جهانی در این رشته اما ما هم بلدیم با آنها بازی کنیم. این دربی آسیاست و ما امروز

دوستی همچنین گفت: تمام بچه‌ها از بعد شکست مقابل ژاپن منتظر تکرار این مسابقه هستند تا انتقام بگیرند. بعد از بردن ژاپن طلا طعم دیگری دارد، ان‌شاءالله از عنوان قهرمانی دوره قبل با گرفتن انتقام شکست قبلی دفاع می‌کنیم.

 

میلاد رمضانی به مدال برنز رسید

ملی پوش پارادوومیدانی ایران در چهارمین دوره بازیهای پاراآسیایی مدال برنز دو ۴۰۰ متر را به خود اختصاص داد.

 رقابت های دوومیدانی چهارمین دوره بازیهای پاراآسیایی که از صبح امروز چهارشنبه در ورزشگاه مرکزی شهر هانگژو چین آغاز شده است، با رقابت دوندگان در دو ۴۰۰ متر مردان پیگیری شد. 

در این ماده میلاد رمضانی در فینال کلاس T۲۰ به رقابت با حریفان خود پرداخت و در شرایطی که بخش زیادی از مسابقه را پیش بود، در مترهای آخر توانش را از دست داد و با زمان ۵۰.۴۳ در رده چهارم ایستاد اما پس از بررسی داوران و تایید خطای ملی پوش اندونزی، میلاد رمضانی به عنوان نفر سوم و دارنده مدال برنز معرفی شد.

 

پیروزی تیم ملی فوتبال نابینایان برابر هند

تیم ملی فوتبال نابینایان ایران در سومین بازی خود در جریان بازی‌های پاراآسیایی هانگژو به مصاف هند رفت و این تیم را با نتیجه سه بر صفر شکست داد.

 ملی‌پوشان فوتبال نابینایان عصر امروز با هند روبرو شدند و با ارائه یک بازی خوب توانستند این حریف را سه بر صفر شکست دهند تا یک قدم دیگر به سمت قهرمانی بردارند.

تیم ملی فوتبال نابینایان که در بازی اول با ژاپن به تساوی رسید و روز گذشته تایلند را شکست داد، فردا به مصاف مالزی می رود.

تاکنون چین با ۹ امتیاز در صدر است ‌و تیم ملی ایران با ۷ امتیاز در رده دوم قرار دارد.

تیم ملی فوتبال نابینایان با تیم‌های هند، چین، تایلند، مالزی و ژاپن در یک گروه با هم رقابت می‌کنند و در پایان دو تیم اول و دوم به دیدار فینال می‌روند.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است