اعزام فوتبالیست‌های ناشنوا به قهرمانی جهان بعد از ۸ سال!

اعزام فوتبالیست‌های ناشنوا به قهرمانی جهان بعد از ۸ سال!

9 آبان 1402

سرمربی تیم ملی فوتسال ناشنوایان گفت: در حالی ۱۶ آبان برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان عازم برزیل می‌شویم که ۸ سال از مسابقات دور بودیم و شناختی نسبت به هیچ یک از حریفان جهانی نداریم.

رضا داورزنی  در ارزیابی از وضعیت فوتسالیست‌های ناشنوا برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان برزیل، اظهارکرد: برای آماده سازی بازیکنان ۶ مرحله اردو را پشت سر گذاشتیم که آخرین اردوی آمادگی از ۱۰ آبان در کمپ تیم‌های ملی آکادمی ملی المپیک برگزار می‌شود و تا ۱۶ آبان ادامه خواهد داشت. مسابقات قهرمانی جهان فوتسال ناشنوایان از ۱۹ تا ۲۸ آبان در سائوپائولو برزیل برگزار می‌شود که ما ۱۶ آبان با ۱۳ ورزشکار عازم این رقابت‌ها می‌شویم.

وی گفت: ۱۶ تیم از جمله آرژانتین، برزیل، ژاپن، کویت، پاراگوئه، ژاپن و... حضور دارند که ما چون ۸ سال پیش در مسابقات قهرمانی جهان شرکت کردیم شناختی نسبت به هیچ کدام از حریفان آسیایی و اروپایی نداریم و تنها در جریان مسابقات باید تیم ها را مورد آنالیز قرار دهیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال ناشنوایان همچنین با اشاره به حضور تیم روسیه در ایران و انجام چند دیدار تدارکاتی با این تیم، افزود: تیم فوتسال ناشنوایان روسیه برای اولین بار به ایران آمده بود که بازی با این تیم محک خوبی برای بازیکنان فوتسال ایران بود تا قبل از شرکت در قهرمانی جهان نقاط ضعف و قوت تیم را شناسایی و مرتفع کنیم.

داورزنی در پاسخ به این پرسش که چقدر تصور می‌کنید بعد از ۸ سال دوباره از عنوان قهرمانی خود در برزیل دفاع کنید، خاطرنشان کرد: با توجه به حضور قدرت‌های برتر جهان در برزیل و عدم شناخت نسبت به آن‌ها دفاع از عنوان قهرمانی کار سختی است اما سعی داریم بهترین عملکرد خود را ارائه دهیم تا سکوی قهرمانی را به راحتی از دست ندهیم.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که برای آماده سازی تیم آیا از نظر امکانات شرایط راضی کننده بود یا خیر؟ تصریح کرد: فدراسیون بهترین شرایط را برای بازیکنان از نظر آمادگی بدنی، فنی و حتی روانی فراهم کرده بود و بازیکنان مصمم هستند تا بدون هیچ گونه دغدغه و استرس بازی قابل قبولی را برابر برترین‌ها دنیا به نمایش بگذارند.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است