حمل و نقل عمومی معلولان در بجنورد رایگان شد

حمل و نقل عمومی معلولان در بجنورد رایگان شد

16 آبان 1402

اعضای شورای اسلامی شهر بجنورد تصمیم گرفتند تا حمل و نقل عمومی برای افراد معلول در این شهر رایگان انجام شود.

یکصد و سی و هفتمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد با حضور اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار بجنورد در محل سالن جلسات شورای اسلامی شهر بجنورد برگزار شد و اعضای شورای شهر در آن با تصمیم کمیسیون عمران که به صحن شورا رسیده بود موافقت کردند تا حمل و نقل عمومی برای معلولان در بجنورد رایگان شود.

رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر بجنورد در این جلسه اعلام کرد: با همکاری دستگاه های متولی، حدود ۶۰۰ نفر معلول در بجنورد شناسایی شده است و تصمیم گرفتیم قدمی در راستای تسهیل در امور روزمره آن ها برداریم.

علی اربابی گفت: تصمیم بر آن شد که شهرداری، کارت الکترونیکی برای همه این معلولان صادر و آن را ماهانه به میزان هزینه دو سفر در هر روز شارژ نماید. انتظار داریم سازمان مدیریت و برنامه ریزی و اداره کل بهزیستی نیز در این مسیر کنار ما قرار بگیرند.

این تصمیم با رای تمام اعضای شورای اسلامی شهر مصوب شد.

یکی دیگر از موضوعاتی که در این جلسه مطرح شد، روشنایی پارک دوبرار در مرکز استان بود.

سید محسن موسوی، رئیس کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری شورای اسلامی شهر بجنورد در این خصوص اظهار کرد: پارک دوبرار بزرگترین پارک شهری مرکز استان محسوب می شود که با توجه به درخواست های شهروندان، نیاز است روشنایی آن بهبود پیدا کند.

این موضوع نیز با تصمیم اعضای شورای شهر با ردیف اعتبار مشخص به تصویب رسید.

همچنین در ادامه جلسه نسبت قرائت نامه های رسیده، سایر مصوبات کمیسیون های تخصصی شورای اسلامی شهر و مصوبات کمیسیون توافقات شهرداری بجنورد اقدام شد که پس از بحث و تبادل نظر مواردی نظیر آگهی مزایده اجاره میدان دام، برون سپاری خدمات شهرسازی شهرداری بجنورد به دفاتر پیشخوان و مهندسی و... اشاره کرد.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است