شرکت تیم ورزشکاران رعد در ماراتن بزرگ کیش

شرکت تیم ورزشکاران رعد در ماراتن بزرگ کیش

5 آذر 1402

ورزشکاران مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد در بخش ویلچررانی «ماراتن بزرگ کیش» به مسافت 15 کیلومتر با دیگر شرکت‌کنندگان به رقابت پرداختند.

به گزارش روابط عمومی مجتمع رعد؛ مسابقه دو ماراتن بزرگ جزیره کیش که با حضور ۱۵۰۰ ورزشکار داخلی و خارجی به مسافت 42 کیلومتر برگزار شد در این دوره با یک شگفتانه بی‌سابقه به اجرا گذاشته شد و تیم 10 نفره  ورزشکاران دارای معلولیت مجتمع رعد در بخش ویژه ویلچررانی در کنار سایر دوندگان به مسافت پیش‌بینی شده 15 کیلومتری را با موفقیت به پایان رساندند.

بر اساس این گزارش، فرزاد خلیلی چهره نام آشنای مسابقات ماراتن به ‌عنوان اولین دونده توانست از خط پایان بخش ویلچررانی 15 کیلومتر عبور کرده و رقابت خود با سایر دوندگان در مسافت 42 کیلومتر ادامه دهد؛ وی در چند ماراتن بین‌المللی از جمله ماراتن بزرگ استانبول صاحب تجربه است.

گفتنی‌ست، تیم ورزشکاران رعد پس از انتشار فراخوان ثبت نام از افراد واجد شرایط و علاقه‌مند غیر‌حرفه‌ای تشکیل شد و تعدادی از کارآموزان رعد و سایر نفرات دارای معلولیت دیگر شهرها به تعداد 14 نفر از اواخر خرداد ماه سال جاری  اردوی آمادگی جسمانی را زیر نظر فرزاد خلیلی مربی - ورزشکار تیم؛ ابتدا در سالن ورزش مجتمع رعد و سپس در پیست دریاچه آزادی به مدت 5 ماه پی‌گیری کردند و در ادامه 10 نفر ورزشکار برتر با نظر کادر فنی و سرپرست تیم شناسایی و معرفی شدند که اسامی اعضاء تیم عبارت است از: بابک بهروزان، حسین آهنگری، خلیل عظیمی، سعیده ابراهیمی، مسعود اتابکی، مصطفی درویش خضری، مهرداد صفری، مهری ذاکری، ندا فقیهی و فرزاد خلیلی که اکبر خانی مسئول ورزش مجتمع رعد سرپرستی تیم را برعهده داشت.

مجتمع رعد با هدف نشان دادن توانایی‌ها و استعدادهای جوانان ورزشکار و مستعد، حمایت مالی از  این تیم ورزشی را در رقابتی بین‌المللی قبول کرد تا چهره‌های جدیدی از « سفیران توانمندی » را به تک تک افراد جامعه معرفی کند.

سومین دوره رویداد بین‌المللی «ماراتن بزرگ کیش» به‌عنوان بزرگ‌ترین ماراتن کشور و تنها ماراتن دور جزیره دنیا به مناسبت هفته جزیره زیبای کیش در تاریخ ۲۶ آبان ماه ۱۴۰۲ با حضور ۱۵۰۰ دونده از سراسر ایران و یک نماینده از کشور کنیا برگزار شد.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است